عنوان اصلی : Using Filter to Control Particles in RealFlow 5
در
این مجموعه آموزش یکی از تکنیک های بسیار رایج کار با مایعات در جهان
انیمیشن سازی را خواهید آموخت ، بوسیله این تکنیک می توانید مایعات را به
شکل دلخواه درآورده و آن ها را بین دو ظرف ، دو مکان و یا دو نقطه به واقعی
ترین شکل جابجا نمایید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 43 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار RealFlow آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش پر کردن وان از آب و تنظیم نمودن موقعیت اولیه
آموزش افزودن موارد مورد نظر به صحنه نرم افزار
آموزش در رابطه با امکان Filter Daemon موجود در نرم افزار RealFlow
آموزش متحرک سازی Filter Daemon به منظور ساخت افکت های جذاب
آموزش کنترل نمودن انتقال بوسیله Object و انتقال گرما
آموزش کنترل نمودن سرعت انتقال
عنوان اصلی : Painting Multiple Channels in Mudbox
در این کورس آموزشی بر نقاشی چندین بافت ( Multiple Texture ) و چندین کانال ( Multiple Channel ) در نرم افزار Mudbox آشنا می شویم .
این مجموعه آموزش ویدیویی ومحصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Mudbox آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش افزودن ماده ( Material ) و رنگ به اسلحه ( مدل مورد استفاده در این کورس آموزشی )
آموزش رسم جزئیات Diffuse Layer
آموزش کاربرد Projection Brush به منظور افزودن Stickers
آموزش افزودن چندین Bump Layer به دسته اسلحه
آموزش رسم Specular Map ها برای اسلحه
آموزش افزودن Map ها برای بازتاب
آموزش اعمال آخرین جزئیات بر روی Color Maps
عنوان اصلی : Introduction to Physics in MotionBuilder
همان طور که می دانید نرم افزار MotionBuilder برنامه ای برای ساخت انیمیشن ها و حرکت است ، از قابلیت های این نرم افزار امکان Motion Capture می باشد ، در این کورس آموزشی استفاده از
سیستم فیزیک این نرم افزار را خواهیم آموخت ف تا بتوانیم حرکاتی واقعی و
باور پذیر را با آن تولید کنیم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 37 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار MotionBuilder آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش تنظیم Rigid Body Dynamics
آموزش ظبط در قالب فریم های کلیدی
آموزش تنظیم گزینه های Activation
آموزش استفاده از انیمشن به همراه Rigid Body ها
آموزش تنظیم Ragdoll Dynamics
آموزش استفاده از Rigid Body ها و Ragdoll
عنوان اصلی : Curve-based Facial Rigging in Maya 2011
در این مجموعه آموزش یکی از تکنیک های رایج و بسیار کاربردی برای Rigging را خواهید آموخت . این تکنیک Curve-Based Rigging نام دارد ( اسکت سازی مبتنی بر منحنی ها ) از این روش معمولا برای دقت بالا در Rigging و افزایش سرعت آن استفاده می شود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 49 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
مروری بر سرفصل های درسی این مجموعه آموزش
کارکردن با Mesh جدید کاراکتر های انیمیشن
آموزش تنظیم Joint های ( به زبان ساده می توان این را مفصل نامید ) شکل صورت
آموزش افزودن ابزارهای پرکاربرد به Shelf سفارشی
آموزش ساخت منحنی هایی که شکل صورت را تغییر می دهند
آموزش افزودن Facial Curve به عنوان Influence Object
Wrapping up the Initial Weight Pass of the Facial Curve
Refining the Weights of the Brows and Orbicularis Curves
آموزش بهبود دادن شکل منحنی Rigging دهان
آموزش نهایی سازی وزن دهی به Buccinators
آموزش کنترل نمودن منحنی دهان بوسیله کلاسترها
آموزش اعمال وزن ( Weighting ) به Rig ساخته شده برای ابروهای کاراکتر
Creating Controls for the Orbicular Curves
Building Controls for the Buccinators and Zygomatic Curves
آموزش شروع نمودن ساخت کنترل کننده های لبان کاراکتر
آموزش افزودن Driver Curve برای لب ها
آموزش گروه بندی نمودن کنترل کننده های حرکات لب کاراکترها
آموزش اصلاح وزن اطراف لب ها
آموزش Rigging بینی کاراکتر
آموزش ساخت کنترل کننده های حرکات فک
آموزش تنظیم کنترل کننده حرکات لب پایینی به همراه حرکات فک
آموزش نهایی سازی اتصالات بین لب پایینی و فک
آموزش بهبود دادن تغییرات فک
آموزش انتقال دادن کنترل کننده های لب پایینی در محور Y
آموزش رفع خطاهای موجود در اطراف لب هنگامی که بسته است
آموزش متحرک سازی Rig صورت
آموزش ساخت کنترل کننده های حرکات زبان کاراکتر
آموزش Rigging کنترل کننده های زبان کاراکتر
آموزش متصل نمودن کنترل کننده های صورت با Rig کلی
آموزش متصل نمودن Blend Shape Control به کنترل کننده های انیمیشن
آموزش نهایی سازی تنظیمات Animation Facial Control
آموزش پاکسازی صحنه نرم افزار
آموزش ساخت مجموعه ای از متعلقات Facial Rigs
آموزش تکنیک اصلاح تغییرات صورت
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Getting Started with Nuke
همانطور که می دانید نرم افزار Nuke برنامه ای جهت Compositing
است ، بوسیله این نرم افزار ما می توانیم افکت های تصویری را ترکیب کرده و
یا آن ها را بسازیم و بسیاری موارد دیگر که آن ها را در این کورس آموزشی
فراخواهیم گرفت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که در قالب 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 6 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Nuke آشنا می شویم :
آشنایی با این کورس آموزشی
آموزش قسمت های مختلف اینترفس نرم افزار Nuke و خواندن عکس ها در این نرم افزار
استفاده از امکان ترکیب Node ها به منظور ترکیب دو Node با یکدیگر
آموزش کاربرد Bezier Node به منظور ماسک کردن افکت ها
آموزش استفاده از امکان تغییر اندازه دادن Node ها ( Transform Nodes ) برای انتقال Node ها در نیوک
آموزش اصلاح رنگ ها با استفاده از Color Correct Node
آموزش استفاده از Merge به منظور Compositing یک 3D Render
آموزش تنظیم صحیح یک Constant Node به منظور ماسک کردن یک Node ترکیب شده
آشنایی با انیمیشن سازی در نرم افزار نیوک
آموزش رندر کردن عکس ها بیرون از نرم افزار Nuke
عنوان اصلی : Visual Guide to Animation
اگر
به تازگی وارد دنیای انیمیشن سازی شده اید و یا تصمیم بر این کار دارید ،
شما به آموختن این مجموعه آموزش نیاز دارید . چرا که در کوتاهترین زمان
ممکن و به ساده ترین شکل ( به صورت انیمیشنی ) اصول ، تکنیک ها و مفاهیمی
به شما آموخته می شوند که وجه تمایز کلیدی انیماتورهای حرفه ای و غیر حرفه
ای می باشند .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که در قالب 1 حلقه CD و به مدت زمان 51 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش انیمیشن سازی آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
مبانی انیمیشن سازی کامپیوتری
آشنایی با فضای سه بعدی
آموزش تغییر اندازه دادن و جابه جا کردن کاراکتر های سه بعدی
آموزش نقش زمان در انیمیشن سازی
آموزش ساخت انیمیشن بوسیله فریم های کلیدی
آموزش در رابطه با ویرایشگر های انیمیشن : Dopesheet
آموزش در رابطه با ویرایشگر های انیمیشن : Graph Editor
درک مفاهیم Tagnet Handles ( دستگیره های مماس )
آموزش چیستی و انواع Interpolation
آموزش استفاده از مفهوم چرخه به منظور قراردادن انیمیشن در حالت تکرار
آموزش نقش دوربین و مسیر آن در انیمیشن
Rigging چیست ؟
آشنایی با محدودیت و یا همان Constraints
آموزش در رابطه با Deformer ها
درک مفاهیم Bone و Skinning
آموزش در رابطه با کاربرد ارث بری در انیمیشن سازی
آموزش معکوس نمودن kinematics
عبارت چیست ؟ ( What is Expression )
آموزش متحرک سازی کاراکترها
آموزش Morph Shape
آموزش در رابطه با انیمیشن غیر خطی
آموزش ظبط حرکات ( Motion Capture )
عنوان اصلی : Infiltrator Production Pipeline
در این مجموعه آموزش روند کامل ساخت انیمشن های سه بعدی را آن گونه که در برترین استدیوهای جهان پروژه ها را به انجام می رسانند به خوبی خواهید آموخت ، این روند با انتخاب و یا رسم عکس مناسب و ویرایش آن در فتوشاپ آغاز می گردد . سپس بوسیله نرم افزار مایا مدل سازی و انیمیشن سازی های مورد نیاز صورت گرفته ، پس از آن بوسیله نرم افزار های MatchMover و Autodesk Composite به نهایی سازی انیمیشن می پردازیم و در نهایت رندری بی نقصی از کار را تهیه می کنیم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 7 حلقه DVD و به مدت زمان 27 ساعت و 30 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
بخش اول :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش چگونگی ایده گرفتن از رتیل های موجود در طبیعت
آموزش افزایش جزئیات مورد نظر به طرح ساده رتیل انتخابی در مرحله پیش
آموزش شروع به نقاشی رتیل مورد نظر در نرم افزار ادوبی فتوشاپ
آموزش ساخت جزئیات پای چپ رتیل
آموزش ساخت جزئیات سر و دست های رتیل
آموزش ساخت گردن و بخش میانی بدن جانور در Photoshop
آموزش طراحی پاهای جلویی رتیل رباتیک در Adobe Photoshop
آموزش طراحی پاهای عقبی رتیل رباتیک
آموزش اطلاح شکل بازوهای رتیل در ادوبی فتوشاپ
آموزش طراحی جزئیات پاهای چپ رتیل
آموزش طراحی جزئیات نهایی رتیل
آموزش رنگ آمیزی سریع رتیل در فتوشاپ
آموزش رنگ آمیزی با مقادیر مختلف یک رنگ
آموزش رنگ آمیزی بازوی رتیل در فتوشاپ
آموزش رنگ آمیزی پاهای چپ رتیل در نرم افزار فتوشاپ
آموزش افزودن سایه روشن های مورد نیاز
آموزش نهایی سازی سایه روشن ها و پرداخت جزئیات
آموزش ساخت استوری برد ( Story Board ) بخش اول
آموزش ساخت استوری برد ( Story Board ) بخش دوم
آموزش ساخت استوری برد ( Story Board ) بخش سوم
بخش دوم :
آموزش ساخت قطعات مختلف روباتیک رتیل شامل 13 درس
آموزش طراحی شکل کلی رتیل روباتیک
آموزش مدل سازی بالاتنه رتیل در مایا
آموزش مدل سازی سر جانور در نرم افزار Maya
آموزش نهایی سازی پوسته سر جانور در Autodesk Maya
آموزش ساخت ( مدل سازی ) چشم رتیل
آموزش مدل سازی گردن و سر
آموزش افزودن قسمت های مکانیکی به سر رتیل
آموزش افزودن قسمت های مکانیکی به بدن رتیل
آموزش ساخت پوسته قسمت انتهایی بدن رتیل در نرم افزار مایا
آموزش مدل سازی پوسته جلویی رتیل
آموزش ساخت Leg Framework
آموزش ساخت حفاظ پای رتیل در مایا
آموزش افزودن قسمت های مکانیکی به پای جانور در نرم افزار Maya
آموزش پرداخت برخی از جزئیات قسمت های مختلف بدن رتیل در نرم افزار Maya
بخش سوم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش فراهم نمودن مقدمات مورد نیاز Rigging رتیل روباتیک در نرم افزار Maya
آموزش ساخت مهره ( Bone ) میانی پای رتیل روباتیک
آموزش ساخت مابقی زنجیره Joint ها ( متصل کنندگان ) برای پای رتیل روباتیک
آموزش ساخت متصل کننده های ( Joint ) بازوی رتیل روباتیک
آموزش افزودن IK Handler ها و استفاده از امکانات تنظیم ساختار سلسله مراتبی اعضای بدن رتیل روباتیک
آموزش پرداختن به جزئیات Rigging پای رتیل شامل 2 درس
آموزش کارکردن بر روی Rigging بدن رتیل روباتیک
آموزش ساخت کنترل کننده های زانوی رتیل روباتیک در این نرم افزار
آموزش تنظیم کنترل کننده های بازو و آرنج رتیل روباتیک
آموزش ساخت کنترل کننده های پنجه رتیل روباتیک در نرم افزار مایا
آموزش متصل نمودن پویای دست به بازو ( Parenting hand to the arm )
آموزش مدیریت حرکات مرکز ثقل رتیل در مایا
آموزش طراحی Rigging مناسب ویژه قطعات مکانیکی موجود بر روی پای رتیل
آموزش نهایی سازی Rigging درس پیشین
آموزش طراحی کنترل کننده های قسمت های روباتیک بدن مدل در نرم افزار Maya
آموزش Rigging سر رتیل روباتیک در نرم افزار Maya
آموزش ایجاد Rigging مناسب ، ویژه چشم رتیل
آموزش نهایی سازی Rig چشم رتیل
آموزش طراحی کنترل کننده های گردن رتیل
آموزش استفاده از Rig Head Flexor
آموزش طراحی اسکلت بندی ( Rigging ) پیستون های موجود بر روی پشت رتیل
آموزش طراحی Rigging حفاظ پشت جانور
آموزش نهایی سازی Rig حفاظ
آموزش خودکار سازی حرکات حفاظ جلویی رتیل روباتیک
آموزش سازمان دهی به Rigging های مختلف طراحی شده در صحنه نرم افزار مایا
آموزش کارکردن با مجموعه کاراکترها
آموزش نهایی سازی برخی از جزئیات Rigging
بخش چهارم :
آموزش برخی از مقدمات
بررسی عکس و آموزش چگونگی انجام پیش پردازش لازم در مورد Footage ( فیلم )
آموزش وارد کردن عکس ها به نرم افزار MatchMover
آموزش وارد کردن داده های دوربین
آموزش ساخت اولین مسیر دستی در این نرم افزار بر روی عکس مورد نظر
آموزش افزودن مسیرهای دستی بیشتر بر روی دیوار در نرم افزار MatchMover
آموزش نهایی سازی Track هایی ( مسیرها ) که تا کنون آن ها را تولید نموده ایم
آموزش دنبال کردن ( Tracking ) دستی عمیق
Solving the camera and checking the quality of the solve
آموزش ترمیم مسیر دو بعدی به منظور حذف مشکلات نواحی Solve
آموزش استفاده از امکان Tracking خودکار موجود در نرم افزار MatchMover
آموزش ایجاد چندین مسیر دستی به منظور ایجاد سوراخ موجود در دیوار
آموزش ایجاد چندین مسیر دستی به منظور بعد دادن به سوراخ موجود در دیوار
آموزش ایجاد Coordinate System به منظور بعد دادن به دیوار
آموزش استفاده از امکان Maya Composite به منظور ایجاد انیمیشن مورد نظر
آموزش ساخت Geometry مورد نظر در Maya
آموزش ایجاد پیش نمایش Geometry ها از طریق بافت ها
آموزش نهایی سازی مدل سازی شی مورد نظر
بخش پنجم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش آماده سازی نتایج مراحل قبلی به منظور متحرک سازی
آشنایی با مزایای ارجاع دادن فایل ها
آموزش ساخت اولین صحنه از حرکت موجود مورد نظر
آموزش شکل دهی بیشتر به حرکات موجود مورد نظر
آموزش انجام Blocking Pass
آموزش انجام Blocking Pass ثانویه
آموزش ساده سازی انیمیشن
آموزش مخفی سازی پای جانور بوسیله برخی تکنیک ها
آموزش بهبود شکل بالاتنه جانور
آموزش ساخت انیمیشن بال زدن رتیل رباتیک شامل 3 درس
آموزش کارکردن بر روی حرکات پای رتیل رباتیک
آموزش تنظیم پای چپ جلویی
آموزش تنظیم پای راست جلویی
بخش ششم :
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با مشکلات رایج در رندر یک صحنه
آموزش بهینه سازی شکل رتیل رباتیک در 3 درس
آموزش اعمال ماده پایه بر روی رتیل رباتیک
آموزش افزودن رنگ های مورد نیاز به رتیل رباتیک
Incorporating ambient occlusion into Architectural materials
آموزش بهینه سازی Mesh
آموزش بهبود پایداری رندر برای رندر صحنه های پیچیده
آموزش مدیریت خصایص رنگ در نرم افزار Maya
آموزش ایجاد نور و سایه در مایا
آموزش تنظیم Render Pass های مورد نیاز
Viewing rendered frame buffers in Maya
Making final quality adjustments to Infiltrator scene
Creating a custom material ID pass in Maya
بخش هفتم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش وارد کردن عکس ها به نرم افزار Autodesk Composite
آموزش مشاهده Gamma مورد نیاز
آموزش افزودن سایه ها و ambient occlusion بوسیله CC_basics
Compositing our colors layers and gamma shifting
آموزش روشن سازی پیش زمینه و تاریک نمودن پس زمینه
آموزش کارکردن بر روی Blur Node در نرم افزار Composite
آموزش استفاده از Depth of Field Blur
آموزش رفع مشکلات مربوط به لبه ها
آموزش استفاده از Motion Blur
Using Streams to effect multiple layers with a single tool
Fixing the background blur tool and input images for clean edges
آموزش Compositing حفره موجود در دیوار
Using a Color Curves for spill suppression of the green hue
Fixing small areas of our wall by modifying our key
آموزش اصلاح رنگ قسمت های مختللف بدن رتیل رباتیک
آموزش واقعی جلوه دادن هر چه بیشتر رتیل رباتیک
Preview rendering and using Intermediate Results for speed
Fixing a wall issue with an animated garbage matte
آموزش هماهنگ نمودن رنگ پیش زمینه با رنگ دیوار
آموزش افزودن chromatic aberration
Creating a lens flare using the Lens Blur tool and animation
آموزش افزودن افکت های مورد نظر
آموزش نمایش احساسات بوسیله اصلاح رنگ ها
Pinching our composition to begin transitioning out
آموزش استفاده از افکت تصویری Lens Blur
آموزش کاربرد Flare به منظور افزایش نور
آموزش اعمال افکت های نوری جذاب
آموزش رندر صحنه نهایی
عنوان اصلی : Building Website with Dreamweaver 8
آموزش ساخت سایت های زیبا در دریم ویور 8 ، در آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی به مدت زمان 3 ساعت و 11 دقیقه
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه اموزش دریم ویور 8 آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش ساخت اولین صفحه وب
آموزش تعریف Site و تنظیم FTP
آموزش آپلود فایل ها بر روی سرور و کارکردن با Remote View در دریم ویور
آموزش ساخت و کار با جداول در صفحات وب
آموزش رنگ آمیزی خانه های جدول
آموزش ساخت بالای صفحه ( هدر ) و کار کردن با دو نمای Code / Design
آموزش شروع به کار با CSS
آموزش ساخت CSS های بیرونی
آموزش استفاده از CSS برای تغییر دادن تگ های HTML
آموزش استفاده از تگ DIV
آموزش استفاده از افکت Rollover در CSS
آموزش ساخت کتابخانه المان ها
آموزش ساختن هدر گرافیکی و ویرایش کتابخانه المان ها
آموزش افزودن و قالب بندی محتوای صفحه اصلی
آموزش قالب بندی محتوای صفحه بوسیله جداول
آموزش ویرایش رفتار اشیا مختلف در صفحه وب
آموزش ساخت یک گالری
آموزش استفاده از ویدیوهای فلش در صفحه
آموزش ساخت فرم تماس با
آموزش ساخت یک فرم تماس با ما بوسیله اسکریپت های CGI
آموزش مقید سازی داده های XML به صفحه وبتان
آموزش ساخت صفحه بر مبنای یک قالب سفارشی
آموزش نکات و ترفندهای کار کردن با کتابخانه المان ها و متون فلش
آموزش نکات و ترفندهای کار با دکمه های فلش
آموزش نکات و ترفندهای استفاده از نکته های طراحی
آموزش استفاده از گزارشات
آموزش استفاده از Layout Image
آموزش برخی از نکات پایانی
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Ultimate Fluids
در این مجموعه آموزش ساخت انواع افکت های مایعات به ویژه آب را به خوبی خواهیم آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 3 ساعت و 47 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش روابط متقابل محیط و مایعات
آموزش بهبود خصوصیات Container
آموزش روابط متقابل مایعات و ذرات بخش اول
آموزش روابط متقابل مایعات و ذرات بخش دوم
آموزش روابط متقابل مایعات و ذرات بخش سوم
آموزش روابط متقابل مایعات و ذرات بخش چهارم
آموزش اعمال صفات ویژه به مایعات بخش اول
آموزش اعمال صفات ویژه به مایعات بخش دوم
Advanced Heat Dynamics
آموزش روابط میان Container های مایعات بخش اول
آموزش روابط میان Container های مایعات بخش دوم
آموزش روابط میان Container های مایعات بخش سوم
آموزش ساخت افکت پاروزدن بخش اول
آموزش ساخت افکت پاروزدن بخش دوم
آموزش ساخت افکت پاروزدن بخش سوم
آموزش ساخت افکت پاروزدن بخش چهارم
آموزش شبیه سازی سطوح نرم
آموزش برخی از کاربردهای غیر معمول مایعات
آموزش شبیه سازی مایعات
آموزش تبدیل مایعات به Polygons
عنوان اصلی : Modeling Next Gen Characters in XSI
در این مجموعه آموزش بر پروسه کامل مدل سازی یک شخصیت سه بعدی در نرم افزار XSI مسلط می شوید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 4 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 7 ساعت و 11 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی در XSI آشنا می شویم :
آموزش وارد نمودن تصویر پایه مدل سازی در نرم افزار XSI
آموزش ساخت Geometry پایه برای شکل سر
آموزش ساخت و ویرایش Geometry چشم کاراکتر
آموزش ساخت Geometry ثانویه برای سر کاراکتر
آموزش ساخت شکل پایه بینی کاراکتر
آموزش مدل سازی نیمه دیگر صورت به شیوه متقارن سازی
آموزش اصلاح شکل پایه صورت
آموزش ساخت شکل اولیه ماسک روی صورت کاراکتر
آموزش اصلاح نهایی شکل ماسک
آموزش پروسه کامل ساخت مو برای سر کاراکتر
آموزش زیبا سازی موهای کاراکتر
آموزش ساخت گردن
آموزش ساخت شکل اولیه بالاتنه
آموزش شکل دادن به بالاتنه
آموزش مدل سازی پای کاراکتر
آموزش مدل سازی چکمه های کاراکتر
آموزش جامع و کامل مدل سازی کفش کاراکتر
آموزش بهبود دادن Geometry بازو
آموزش مدل سازی انگشتان دست کاراکتر
آموزش متصل نمودن انگشتان به دست
آموزش متصل نمودن دست به بقیه بدن
آموزش مدل سازی زانو و آرنج
آموزش مدل سازی سپر دفاعی پاها
آموزش مدل سازی سپر پشت کاراکتر
آموزش مدل سازی یقه سپر دفاعی کاراکتر
آموزش مدل سازی غلاف اسلحه کاراکتر
آموزش بهبود شکل قسمت های مختلف بدن ، سپر و لباس کاراکتر
عنوان اصلی : Getting Started with ICE in Softimage 2011
همانطور که می دانید ساخت بسیاری از انیمیشن ها و افکت ها بسیار پیچیده و دشوار می باشد ، مفهومی جدید به نام ICE ( Interactive Creative Environment
) در سال 2008 وارد دنیای گرافیک سه بعدی شد که بوسیله آن می توان ساخت و
اسکریپت نویسی افکت ها و انیمیشن های پیچیده را به سادگی انجام داد ، از
مزایای ICE به حداقل رسیدن نیاز به کدنویسی است چرا که شما با تنظیم برخی از خصوصیات باعث تولید خودکار کد ها توسط ICE خواهید شد.
در این کورس آموزشی کار با این سیستم حیرت آور را در ترکیب با سیستم ذرات در نرم افزار گرافیک سه بعدی Softimage شاهد خواهیم بود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 24 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
ICE ( Interactive Creative Environment ) چیست ؟
آموزش در رابطه با انواع داده ، تبدیلات و مفهوم سربارگذاری یا همان Polymorphism
آموزش اهمیت Context در زمان اتصال Node ها
آموزش قسمت های مختلف رابط کاربری نرم افزار Softimage و چگونگی Import Geo
آموزش ساخت Object های جدید و کارکردن با Object ها در نرم افزار Softimage
آموزش ابزارهای انتخاب این برنامه و چگونگی شبیه سازی ذرات
آموزش ویرایش خصوصیات ICE
آموزش کار کردن با نودها و افزودن منابع قدرت به پروژه
آموزش برقراری ارتباط Geometry با ذرات سیستم ICE
آموزش رفع مشکل برخورد
آموزش Render ذرات ICE
آموزش ساخت یک Curve به منظور متحرک سازی ذرات
آموزش اتفاقی سازی صفات حرکتی به وسیله استفاده از مقادیر تصادفی برای برای Node ها
آموزش دنباله دار کردن ذرات
آموزش استفاده از امکان Show Values
آموزش تغییر دادن رنگ ذرات
آموزش استفاده از چندین تغییر
آموزش Render نهایی پروژه
عنوان اصلی : Advanced Stereo Workflows in Nuke – Disparity
قبل از آموختن این کورس آموزشی شما به منظور استفاده از امکانات سه بعدی نرم افزار Nuke نیاز به پلاگین Ocula داشتید ، اما با مشاهده این کورس آموزشی می توانید به سادگی Depth Pass های به دست آمده از نرم افزارهای سه بعدی را به Disparity Map ها تبدیل نمایید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 9 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار نیوک آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با چیستی Disparity Map و چگونگی تولید آن
آموزش تبدیل Parity Depth به Disparity درس اول : معکوس نمودن عمق به فضای مناسب
آموزش تبدیل Parity Depth به Disparity درس دوم : Offset Zero Parallax
آموزش تبدیل Parity Depth به Disparity درس سوم : تبدیل Multiplier به Pixel
آموزش تبدیل Parity Depth به Disparity درس چهارم : تبدیل Shuffle به Proper Channel
Using ReConverge with Disparity for powerful stereo editing
Using Disparity to automatically copy left/right transforms
آموزش کارکردن با تبدیل های پیچیده و آفست های اشتباه
Creating an expression to update our depth based on position
آموزش کار با نرم افزار After Effects یکی از بزرگترین برنامه های استفاده از جلوه های ویژه در تصاویر و ویدئو ها در آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Total Training به مدت زمان 9 ساعت 20 دقیقه ارائه شده در قالب 2 حلقه DVD
این مجموعه آموزشی به آموزش ویژگی ها و ابزارهای عمومی مانند Shape Layers ، Puppet Tool و Brain storm در Adobe After Effects CS3 می پردازد . در این مجموعه آموزشی چگونگی استفاده از افکت ها موجود در After Effect ، Import کردن استایل لایه های Photoshop و همچنین نکاتی برای تولید High-end Animations را خواهید آموخت.
در ادامه به تشریح برخی از سرفصل های این مجموعه آموزشی ارزشمند Adobe After Effects CS3 می پردازیم :و چندین و چند آموزش کاربردی و مفید دیگر در رابطه با Adobe After Effect CS3
عنوان اصلی : Introduction to XSI 7
نرم افزار XSI یکی از برنامه های سه بعدی است که کلیه امور مدل سازی ، انیمیشن سازی ، Rigging ، Rendering ، Texturing ، Lighting و . . . در آن قابل انجام است . به طور خلاصه شاید بتوان با کمی اغماض آن را همرده 3Ds Max و Maya فرض کرد .
در این کورس آموزشی چگونگی انجام تمامی موارد ذکر شده در بالا را به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 4 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 6 ساعت و 45 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار XSI آشنا می شویم :
آموزش ساخت یک پروژه در نرم افزار XSI
آموزش چگونگی کنترل دوربین در محیط این نرم افزار
آموزش تنظیم چگونگی نمایش در این نرم افزار
Using camera memos and orthographic views
آموزش دستکاری یک Geometry
آموزش استفاده از امکانات پیشرفته Transform در این نرم افزار
آموزش سفارشی سازی ابزارهای Transform در این نرم افزار
آموزش تنظیم نقاط میانی یک Object
آموزش دسترسی به اجزای Geometry
آموزش استفاده از Range and Loop Selections
آموزش روش های مختلف اعمال Material ها
آموزش استفاده از ابزار Render Region
آموزش سازمان دهی Object های موجود در صحنه نرم افزار بوسیله لایه ها
آموزش استفاده از Explorer
آموزش کارکردن با عملگر ها و پشته عملگرها
آموزش UV Layout در این نرم افزار
آموزش ساخت Shelve های سفارشی و نوار ابزار ها
آموزش ساخت Rotoscope در این برنامه
آموزش مدل سازی شکل اولیه صندلی ماشین پرنده ( مدلی که تمام درس های این آموزش بر اساس آن می باشد )
آموزش انجام اصلاحات لازم بر روی اتاقک خلبان
آموزش نرم سازی مدل اولیه اتاقک خلبان
آموزش مدل سازی صندلی
آموزش ساخت یک Geometry جدید
آموزش ساخت گاردهای پشت اتاقک خلبان
آموزش ساخت شکل اولیه موتور این خودرو پرنده
آموزش ساخت بخش های دیگری از موتور این وسیله
آموزش نهایی سازی دستکاری ها بر روی موتور
آموزش مدل سازی قسمت های اضافی موتور
آموزش مدل سازی بال سمت چپ
آموزش ساخت پرچم بر روی بال سمت چپ
آموزش ساخت باله عقب
آموزش ترکیب چندین Object با یکدیگر
آموزش ساخت بازتاب های نور
آموزش اعمال UV های موتور
آموزش اصلاح خرابی های روی موتور
آموزش اعمال Color Map به موتور
آموزش رنگ آمیزی خودرو پرنده
آشنایی با انواع نور موجود در این نرم افزار
آشنایی با انواع سایه های موجود در این برنامه
آموزش نکاتی در رابطه با انیمیشن سازی خود کار در این نرم افزار
آموزش روش های مختلف انیمیشن سازی از طریق استفاده از Keyframe ها
آموزش استفاده از امکان Animation Editor این نرم افزار
آموزش ساخت ذرات یخ بوسیله ذرات
آموزش افزودن نیروهای دیگر
آموزش ساخت Volume Shader به منظور رندر ذرات یخ
آموزش رندر به صورت عکس بوسیله امکان Render Manager این نرم افزار
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Microsoft 98-366 Networking MTA
اگر
در شبکه سازی تازه کار هستید این مجموعه آموزش بهترین نقطه شروع می باشد ،
در این کورس آموزشی با مفاهیم شبکه سازی ، تجهیزات و طراحی و پیاده سازی
شبکه های ساده به خوبی آشنا خواهید شد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی CBT Nuggets است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 10 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش شبکه سازی آشنا می شویم :
مقدمه
آموزش مفاهیم زیر ساختی شبکه شامل 2 درس
آموزش کاربردی شبکه های محلی
آموزش کاربردی شبکه های WAN
آموزش کاربردی ساخت شبکه های بی سیم
آموزش توپولوژی ها و روش های دسترسی
آموزش پیشرفته مدل های OSI و TCP
آموزش تمامی جنبه های مرتبط با سوئیچ ها ( Switches )
آموزش تمامی جنبه های مرتبط با روترها ( Routers )
آموزش در رابطه با انواع رسانه های جابجایی داده ها ( کابل ها ، اتصالات و ... ) و مباحث مرتبط با آن ها
آموزش کاملا حرفه ای Ipv4 و مباحث مربوطه
آموزش کاملا حرفه ای Ipv6 و مباحث مربوطه
آموزش کامل Name Resolution شامل 2 درس
آموزش TCP/IP ، DHCP ، Ping ، Trcert و ....
آموزش کلیه مطالب مرتبط با دسترسی از راه دو
عنوان اصلی : Microsoft 70-667 SharePoint 2010 Configuring MCTS
در این مجموعه آموزش کلیه مباحث مدیریتی شیر پوینت از نصب و Upgrade تا پیکربندی موارد مختلف آن و مانیتورینگ ، Disaster Recovery ، بهبود کارایی و . . . را به خوبی خواهید آموخت .
همچنین بوسیله این کورس آموزشی می توانید خود را برای آزمون 70-667 مایکروسافت آماده نمایید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی CBT Nuggets است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 14 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش شیرپوینت آشنا می شویم :
مقدمه ای بر این کورس آموزشی ، آن چه در آن می آموزید و آشنایی اولیه با آزمون 70-667
آموزش کامل انواع نصب SharePoint Server و تمامی مباحث مرتبط با نصب این سرور
آموزش Upgrade شیرپوینت از نسخه های پیشین به 2010
آموزش جامع پیکربندی SharePoint Farms شامل 2 درس
آموزش کاربردی پیکربندی Service Application های شیر پوینت نظیر : Access Services , Business Conectivity Services , Visio Services شامل 2 درس
آموزش کامل پیکربندی ایندکس ها و مباحث مرتبط با جستجو در شیر پوینت شامل 2 درس
آموزش مدیریت و پیکربندی و استفاده از مواردی همچون Quotas ، SharePoint Health Analyzer ، Logging و . . . شامل 2 درس
آموزش مدیریت حساب های کاربری و تجربه کاربران
آموزش کامل مباحث مرتبط با Authentication در SharePoint Server 2010
آموزش مدیریت برنامه های کاربردی تحت وب
آموزش جامع مدیریت Site Collection ها
آموزش سفارشی سازی SharePoint Server 2010
آموزش Deploying و مدیریت SharePoint Solution
آموزش مدیریت روند مواجهه با بحران های روی داده بر شیرپوینت شامل 2 درس
آموزش بهبود فوق العاده کارایی SharePoint Server 2010 و رصد ( Monitoring ) مداوم آن
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Particles and Forces in XSI
همانطور که می دانید در نرم افزار های سه بعدی امکانات ویژه ای به منظور شبیه سازی نیروهای موجود در طبیعت وجود دارد . در XSI
می توان انواع نیروها را شبیه سازی کرد و همچنین از سیستم ذرات به منظور
شبیه سازی بسیاری از پدیده های طبیعی و ساخته دست بشر استفاده نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 2 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت و 41 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار XSI آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش شبیه سازی ذرات با استفاده از نوار ابزارها
آموزش در رابطه با شبیه سازی ذرات و کارکردن با ذرات در نرم افزار XSI
آموزش در رابطه با دو موجودیت مهم در سیستم ذرات برخورد و محدود نمودن در 2 بخش
آشنایی با انواع ذرات موجود در این نرم افزار
آموزش نمونه برداری از ذرات
آموزش تغییر شکل دادن ذرات در نرم افزار XSI
آموزش در رابطه با رفتارهای ذرات با یکدیگر
آموزش از طریق انجام پروژه ساخت موشک گرمایاب
آموزش استفاده مناسب از Event ها
آموزش استفاده از درخت رندر به همراه Particle ها
آموزش ساخت پروژه آتش بازی بوسیله سیستم ذرات
آموزش کارکردن با نیروها – این درس جذب
آموزش کارکردن با نیروها – این درس کشیدن
آموزش کارکردن با نیروها – این درس جریان مخالف
آموزش کارکردن با نیروها – این درس باد
آموزش کارکردن با نیروها – این درس جاذبه
آموزش کارکردن با نیروها – این درس تلاطم
آموزش شبیه سازی صحنه بارش برف
آموزش کارکردن بر روی ذرات به همراه بافت
آموزش شبیه سازی برخورد ذرات
آموزش کشش و یا کشیدن ذرات
آموزش انجام یک پروژه عملی از کشش ذرات
آموزش استفاده از رخدادهای ذرات به منظور کنترل بسیار سریع رفتار ذرات در نرم افزار XSI
آموزش استفاده از امکان Fluids موجود در نرم افزار XSI به منظور ساخت روغن
آموزش ایجاد آتش
آموزش ایجاد آتش فشان
عنوان اصلی : Photorealistic Car Modeling
در این کورس آموزشی چگونگی مدل سازی و ابزارها و تکنیک های آن در مایا را از طریق انجام پروژه مدل سازی اتومبیل فراخواهید گرفت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که در قالب 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 9 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آموزش ساخت Curve برای اتومبیل
آموزش نهایی سازی Curve اتومبیل در مایا
آموزش ساخت اولین قسمت Geometry
آموزش ساخت قسمت جلویی اتومبیل
آموزش ساخت سپر جلوی اتومبیل
آموزش نهایی سازی شکل سپر جلو
آموزش طراحی جزئیات سپر جلوی اتومبیل
آموزش ساخت درب اتومبیل
آموزش ساخت گلگیر پشت اتومبیل
آموزش مدل سازی سقف اتومبیل
آموزش نازک کاری قطعات اتومبیل درس اول
آموزش نازک کاری قطعات اتومبیل درس دوم
آموزش ساخت سپر عقب اتومبیل درس اول
آموزش ساخت سپر عقب اتومبیل درس دوم
آموزش طراحی بدنه عقب اتومبیل
آموزش ساخت چراغ عقب اتومبیل
آموزش ساخت سمت چپ اتومبیل
آموزش ساخت پنجره جلوی اتومبیل
آموزش ساخت پنجره عقب اتومبیل
آموزش مدل سازی پنجره های بغل اتومبیل
آموزش ساخت چراغ های راهنمای اتومبیل
آموزش ساخت چراغ جلوی اتومبیل
آموزش نازک کاری سقف اتومبیل
آموزش نازک کاری گلگیر اتومبیل
آموزش افزودن جزئیات به درب اتومبیل
آموزش صاف کردن نقاط تیز بدنه
آموزش مدل سازی تایر به گونه ای که جای رینگ ها در آن تعبیه شده باشد
آموزش مدل سازی رینگ ها درس اول
آموزش مدل سازی رینگ ها درس دوم
آموزش مدل سازی رینگ ها درس سوم
آموزش ساخت برخی از تزئینات اتومبیل به منظور اسپرت کردن آن
آموزش ساخت نور عقب
آموزش ساخت دستگیره درب اتومبیل
آموزش مدل سازی آینه ها
آموزش مدل سازی باله عقب اتومبیل
آموزش مدل سازی چراغ مه شکن
آموزش ساخت طرف دیگر اتومبیل به روش کپی برداری آینه ای
آموزش تبدیل مدل از Sub-Division به Polygonal
آموزش اعمال Texture
آموزش اعمال بافت به چراغ جلوی اتومبیل
آموزش ساخت طرح چراغ ها
آموزش اعمال بافت لازم به تایر ها
آموزش آماده سازی اتومبیل به منظور رندر
آموزش Render اتومبیل
عنوان اصلی : HDRI Workflow with Maya and Photoshop
همان طور که می دانید HDRI ) High Dynamic Rage Imaging ) مجموعه ای از تکنیک ها هستند که به شما درخشندگی بیشتر و تفاوتی واضح تر میان روشن ترین و تاریک ترین نقاط تصویر می دهد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 22 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا و فتوشاپ آشنا می شویم :
آموزش گزینه های تنظیماتی High Dynamic Range Image
آموزش Capture محیط به صورت HDR بوسیله دوربین
آموزش استفاده از یک توپ آینه ای برای Capture محیط
آموزش استفاده از Fisheye Lens برای Capture محیط
آموزش ساخت یک Multi-Exposure HDR Image در فتوشاپ
آموزش ساخت یک Multi-Exposure HDR Image در HDR Shop
آموزش کار کردن بر روی عکس توپ آینه ای در HDR Shop
آموزش ساخت یک عکس پانورامیک HDR در Photoshop بخش اول
آموزش ساخت یک عکس پانورامیک HDR در Photoshop بخش دوم
آموزش اعمال افکت های تنظیماتی بر روی تصاویر HDR
Tone-mapping HDR image into a Low Dynamic Range color space
Utilizing the Image Based Lighting node in Maya
آموزش بالابردن کیفیت رندر در Mental Ray
آموزش روش های جایگزین نورپردازی مبتنی بر عکس در فتوشاپ
آموزش کاهش چشمک زدن انیمیشن ( قطع و وصل بخشی از آن به صورت دوره ای )
آموزش رندر تصاویر HDR از درون نرم افزار Mental Ray
عنوان اصلی : Body Mechanics and Animation in Maya Pulling Objects
طراحی
حرکات بدن تاثیر زیادی بر باورپذیری شخصیت های انیمیشن ها و بازی ها دارد ،
این مجموعه آموزش به شما خواهد آموخت که چگونه حرکات بدن کاراکترهای
کارتونی ساخته شده در مایا را به وجود آورید .
این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی Digital Tutors می باشد که به مدت زمان 5 ساعت و 32 دقیقه و در قالب 2 حلقه CD CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند ارائه می شود .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار مایا آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آموزش مهیا سازی صحنه نرم افزار مایا برای متحرک سازی
آموزش ساخت یک حرکت کشیدن ساده اشیا در مایا بخش اول
آموزش ساخت یک حرکت کشیدن ساده اشیا در مایا بخش دوم
آموزش ساخت یک حرکت کشیدن ساده اشیا در مایا بخش سوم
آموزش اصلاح برخی از مواردی که در دروس قبلی به آن ها توجه نشده است
آموزش اصلاح جریان انیمیشن
آموزش طراحی شکل صحیح میان تنه و بالا تنه در هنگام کشیدن اجسام
آموزش طراحی وضعیت و حرکات شانه های کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام
آموزش طراحی وضعیت و حرکات سر کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام
آموزش اصلاح حرکات دست و انگشتان
آموزش متحرک سازی بیشتر انگشتان
آموزش کار بیشتر بر روی متحرک سازی بالاتنه در هنگام کشیدن اجسام بخش اول
آموزش کار بیشتر بر روی متحرک سازی بالاتنه در هنگام کشیدن اجسام بخش دوم
آموزش شروع کار بر روی طراحی وضعیت قرار گیری و حرکات پا
آموزش اصلاح گامهای کاراکتر انیمیشن
آموزش کارکردن بر روی گام دوم کاراکتر
آموزش نهایی سازی متحرک سازی گام های کاراکتر بخش اول
آموزش نهایی سازی متحرک سازی گام های کاراکتر بخش دوم
آموزش انتقال بالاتنه مطابق با گام های کاراکتر ( ساخت حرکت طرف به طرف )
آموزش ساخت و متحرک سازی حرکات بالا و پایین رفتن بالاتنه
آموزش متحرک سازی میان تنه کاراکتر
آموزش نهایی سازی حرکت ساده کشیدن اجسام
ذکر نکاتی در رابطه با چگونگی تبدیل حرکت ساده کشیدن اجسام به انیمیشن کشیدن اجسام سنگین
آموزش طراحی انیمیشن تلاش مجدد برای کشیدن اجسام
آموزش ساخت کنش و واکنش بیشتر بین کاراکتر و جسم
آموزش اصلاح حرکات کاراکتر در دومین تلاش برای کشیدن اجسام در نرم افزار Maya
آموزش ساخت جزئیات بالاتنه کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام سنگین
آموزش متحرک سازی صحنه استراحت کاراکتر پس از کشیدن شی
آموزش کار بیشتر بر روی صحنه استراحت کاراکتر پس از کشیدن شی
آموزش ساخت حرکت دنبال کردن با سر برای کاراکتر در زمان کشیدن جسم
آموزش نهایی سازی حرکات بالاتنه کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام سنگین
آموزش توجه به حرکات پاها در زمان کشیدن اجسام سنگین
آموزش اصلاح حرکات پاهای کاراکتر
آموزش نهایی سازی گام های کاراکتر
آموزش نشان دادن تلاش کاراکتر برای کشیدن اجسام
آموزش اصلاح حرکات و وضعیت قرار گیری شانه های کاراکتر
آموزش متحرک سازی حرکات طرف به طرف ( چپ راست – چپ راست ) کاراکتر در زمان کشیدن اجسام سنگین
آموزش کارکردن بر روی حرکات بالا و پایین کاراکتر در مایا
آموزش نهایی سازی کار بر روی بالاتنه کاراکتر در نرم افزار Maya
آموزش کارکردن بر روی وضعیت و حرکات میان تنه بخش اول
آموزش کارکردن بر روی وضعیت و حرکات میان تنه بخش دوم
نهایی سازی حرکات بدن در هنگام کشیدن اجسام سنگین
پس از یادگیری دروس این آموزش می توانید انیمیشن های تولید نمایید که واقعی تر جلوه نمایند .
عنوان اصلی : Mastering Maya Render Nodes
در این مجموعه آموزش چگونگی بالابردن کیفیت تصویری پروژه های مایا را به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 10 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش در رابطه با Node های دو بعدی و سه بعدی
آموزش در رابطه با نودهای شرط
آشنایی با فاصله بین نودها
آموزش در رابطه با Height Field Node
آموزش در رابطه با نود اطلاعات نور
آموزش در رابطه با نودهای چند قسمتی بخش اول
آموزش در رابطه با نودهای چند قسمتی بخش دوم
The Plus-Minus-Average node part 1
The Plus-Minus-Average node part 2
The Plus-Minus-Average node part 3
آموزش نودهای معکوس
آموزش Sampler info Node
آموزش Set Range Node
آموزش Stencil Node
آموزش Blend Color Node
آموزش Clamp Node
آموزش Contrast Node
آموزش کار با نود اصلاح Gamma
The RGB to HSV and HSV to RGB nodes
The Luminance node
The Remap Color node
The Remap Hsv Node
The Remap Value node
The Smear node
The Surface Luminance node
The Single Switch Utility
The Double Switch Utility
The Triple Switch Utility (part 1)
The Triple Switch Utility (part 2)
Array Mapper and Particle Sampler Info nodes
عنوان اصلی : Introduction to Tracking in Nuke
تکنیک Tracking
بسیار پر کاربرد است چرا که موفق ترین روش برای قراردادن یک عکس و یا
انیمیشن در مکان درست می باشد به طوری که به صورت خودکار با شی ای که بر
روی آن ثابت شده است به حرکت در آید ، به عنوان مثال پرنده ای را فرض کنید
که با استفاده از امکانات Tracking
یکی از نرم افزار های انیمیشن سازی و یا ویرایش فیلم بر روی شاخه درختی
ثابت شده است ، اکنون پرنده به طور خودکار با حرکات آن شاخه به حرکت در می
آید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 50 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Nuke آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش شروع به کار با امکان Tracker نیوک : Tracking نقطه ای
آموزش استفاده از Tracker و Translate Nodes به منظور اعمال انیمیشن
آموزش ساخت Tracking دو نقطه ای
آموزش ویرایش داده های Tracking در نیوک
آموزش استفاده از Tracking چهار نقطه ای
آموزش استفاده از Corner Pin و Edge Blur
آموزش ترکیب بازتاب ها بر روی Tracking چهار نقطه ای
آموزش اصلاح رنگ Tracking
عنوان اصلی : Introduction to Lighting in 3ds Max
آموزش ابزارها و روش های نورپردازی گرافیک ها ، انیمیشن ها ، مدل های آماده و . . . در نرم افزار تردی مکس ، در آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors به مدت زمان 2 ساعت و 15 دقیقه ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مروری کلی بر این پروژه نورپردازی در نرم افزار تری دی مکس
آموزش مدیریت نورهای استاندار ، کنترل شدت نور و مدت عمر آن و . . . در نرم افزار 3Ds Max
آموزش پارامترهای خاص نوع نور Spot Light در نرم افزار مکس
آشنایی با نوع نورپردازی Direct Light و آموزش جامع استفاده از آن در نرم افزار 3Ds Max
آموزش استفاده از نورهای Photometric در نرم افزار تری دی مکس
آموزش کارکردن با انواع سایه های موجود در نرم افزار تری دی مکس
آموزش استفاده از سایه های Raytraced در نرم افزار 3Ds Max
آموزش پیشرفته ایجاد و کارکردن با سایه های Raytraced در نرم افزار تری دی مکس
آموزش پارامترهای مرتبط با سایه در Mental Ray
آموزش کارکردن با خصوصیات Object ها و آموزش تاثیر این خصوصیات بر چگونگی رندر شدن آن ها در مکس
آموزش ایجاد افکت درخشندگی ( نورانی بودن ) به اشیا در نرم افزار مایا
آموزش استفاده از نورهای درجه بندی شده بر روی Object ها
آموزش وارد کردن Object ها و یا خارج کردن آن ها از منبع نوری خاصی در نرم افزار تری دی مکس
آموزش شبیه سازی نور خورشید در روز با استفاده از امکان Sky Light موجود در نرم افزار تری دی مکس
آموزش شبیه سازی نور روز با استفاده از سیستم Day Light نرم افزار تری دی مکس
آموزش تنظیم برخی از ویژگی های نوری در هنگام رندر در نرم افزار تری دی مکس
آموزش روش های اصلاح نورپردازی در نرم افزار تری دی مکس
آموزش استفاده از ابزار Light Lister در نرم افزار 3Ds Max
آموزش تکنیک های خاص کنترل نور در نرم افزار تری دی مکس
پس از یادگیری این مجموعه آموزش می توانید به راحتی در محیط نرم افزار مکس
به نورپردازی بپردازید ، و مدل ها و انیمیشنهای خود را زیباتر نمایید .
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Rigging Cartoon Vehicles in Maya
همان طور که می دانید Rigging
پروسه ساخت و تنظیم نقاطی و یا به شکل ساده تر اسکلت بندی یک مدل است که
از طریق این اسکلت ها می توان با سرعت و دقت بسیار بالاتری به انیمیشن سازی
پرداخت ، بنابراین در این کورس آموزشی Rigging و یا ساخت اسکلت بندی اتومبیل های کارتونی ( مدل سه بعدی ) را در نرم افزار مایا خواهیم آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 4 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 8 ساعت و 6 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش نوشتن یک اسکریپت MEL به منظور Snapping Object ها
آموزش شروع به ساخت Wagon Rig
آموزش ساخت Bone ها برای اتومبیل
آموزش طراحی پنجره ای بوسیله اسکریپت های MEL
آموزش اجرای فرامین MEL
آموزش ساخت کنترل کننده های اساسی اتومبیل
آموزش نهایی سازی Control Object ها
آموزش اتصال Object به Polygonal Mesh
آموزش ساخت آنتن اتومبیل
آموزش متصل کردن آنتن به Mesh
آموزش نهایی سازی ساخت آنتن
آموزش پروسه طراحی و ساخت درب های اتومبیل
آموزش ساخت یک Object Control برای درب سمت راست اتومبیل
آموزش نهایی سازی ساخت کنترل کننده های درب سمت راست
آموزش کار کردن با درب سمت چپ
آموزش ساخت کنترل کننده های فرمان اتومبیل
آموزش ساخت کنترل کننده های درب پشتی اتومبیل
آموزش ساخت کنترل کننده های درب سمت راست و چپ
آموزش ساخت قفل درب پشتی اتومبیل
آموزش شروع به Rigging اگزوز
آموزش نهایی سازی اگزوز اتومبیل در مایا
آموزش Rigging بوق اتومبیل در نرم افزار مایا
آموزش نهایی سازی ساخت Rig بوق اتومبیل
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش اول
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش دوم
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش سوم
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش چهارم
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش پنجم
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش ششم
آموزش Rigging تایرهای اتومبیل بخش هفتم
آموزش Rigging بدنه اتومبیل
آموزش ساخت Character Set اتومبیل
آموزش اعمال تغییراتی به منظور حرکت روان تر اتومبیل در مایا
عنوان اصلی : Introduction to Rigging in Maya
همان طور که می دانید کنترل حرکات شخصیت ها در اکثر نرم افزار های سه بعدی از طریق شبکه ای متصل به هم از Bone ها صورت می گیرد فرایند ساخت این Bone ها و کارکردن با آن ها به عنوان Rigging شناخته می شود . توجه داشته باشید هر قدر Rigging صحیحتر انجام شود حرکات شخصیت های سه بعدی نیز واقعی تر خواهد بود .
این مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است . این آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه و بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش استفاده از نامگذاری Solid Convention برای Object ها در نرم افزار مایا
آموزش والد کردن یک Object برای Object ای دیگر ( یکی از راه های Rigging در نرم افزار مایا )
آموزش ساخت و کارکردن با Joint ( امکانی که اجازه می دهد قسمت های مختلف یک شی را به یکدیگر متصل نماییم ) در مایا
آموزش تنظمیات مختلف Joint مایا
آموزش جامع ویژگی های Joint در مایا ( Joint Attribute )
آموزش استفاده از ابزار Insert Joint نرم افزار مایا
آموزش متصل کردن Joint ها به یکدیگر
آموزش چگونگی تغییر دادن ریشه Joint های اسکلت در نرم افزار Maya
آموزش حذف Joint ها به شیوه غیر مخرب
آموزش خارج کردن بخش های از اتصال به بخش های دیگر شی بوسیله امکانات Disconnect Joint در نرم افزار Maya
آموزش کپی برداری آینه ای از Joint ها در مایا ( به عنوان مثال با این روش می توان به سرعت Rigging ساخته شده برای یک دست را به دست دیگر کاراکتر تعمیم داد )
آموزش روش های تغییر دادن جهت Joint ها در نرم افزار Maya
آموزش کامل استفاده از Maya IK Solver
آموزش کارکردن با امکان Rotate Plane Solver نرم افزار Maya
آموزش کاربرد امکان Single Chain IK Solver مایا
آموزش استفاده از امکان Spring IK Solver نرم افزار Maya
آموزش استفاده از IK/FK Blending در مایا
آموزش Rigging یک زنجیره از Joint ها بوسیله امکان IK Joint Chain نرم افزار مایا
آموزش دستکاری کردن زنجیره Spline IK Joint Chain در نرم افزار Maya
آموزش ساخت و تنظیم کنترل کننده های Object در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت استفاده از گروه ها در نرم افزار Maya
آموزش کنترل نمودن ویژگی های مربوط به قرارگیری اشیا در نرم افزار Maya بوسیله Point Constraint Tool
آموزش دستکاری چرخش یک Object در نرم افزار مایا بوسیله امکان Orient Constraint Tool در مایا
آموزش استفاده از ابزار های محدود کننده حرکات بر حسب حرکات والد در نرم افزار مایا ( Maya Parent Constraint Tool )
آموزش استفاده از امکان Maya Pole Vector Constraint به منظور شبیه سازی حرکات زانو و آرنج Object ها
آموزش کنترل نمودن چرخش یک Object با حرکت یک شی دیگر ( به عنوان مثال طراحی حرکات چشم در دنبال کردن یک جسم )
Creating Custom Attributes and Using Maya's Hypergraph and Connection Editor to Link Attributes
آموزش تنظیم و تغییر دادن ویژگی های اصلی رابطه ها در مایا
آموزش استفاده از امکان Lattice Deformer نرم افزار مایا
آموزش مقید سازی Joint ها به یک Object خاص در نرم افزار مایا
آشنایی با تبدیل دو تایی ( Double Transformation ) و روش های جلوگیر ی از آن
آموزش استفاده از وزن دهی به برخی از نقاط به وسیله Paint Weight Tool نرم افزار Maya
آموزش استفاده از ابزارهای Mirroring نرم افزار مایا به منظور کپی برداری آینه ای از Vertex ها در مایا
آشنایی با اهمیت Influence Objects
آموزش استفاده از Rigid Binding در مایا در عوض استفاده از Smooth Binding
Smoothing Rigid Bind deformations using Flexors
آموزش ویرایش و کپی گرفتن از Flexor در نرم افزار Maya
آموزش ویرایش Rigid Bound Mesh در نرم افزار Maya
آموزش کارکردن با Maya’s Bind Pose Mode
آموزش استفاده از امکانات قدرتمند مایا Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت Order Deformation در نرم افزار Maya
آموزش افزودن Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش تغییر شکل دادن یک Object بوسیله Blend Shape
آموزش محدود کردن حوزه اثر Blend Mode بر روی یک نقطه خاص
آموزش ساخت یک کنترلر برای گروهی از نقاط در مایا
آموزش کامل استفاده از Maya Jiggle Deformer
آموزش استفاده از Proximity Mesh بر روی یک Object مقید شده
آموزش استفاده از Jiggle Deformer بر روی یک کاراکتر
آموزش استفاده از Wrap Deformer برای ساخت تاثیر گذاری نقاط یک Object بر روی دیگر نقاط
عنوان اصلی : Modeling Hard Surfaces with NURBS in Maya
این کورس آموزشی چگونگی استفاده از تکنیک های NURBS را به منظور ساخت مدل های سه بعدی با سطوح سخت را به شما می آموزد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 52 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش استفاده از Curve به منظور ساخت قسمت چوبی اسکیت ( پروژه مدل سازی در این کورس بر روی اسکیت انجام می شود . )
آموزش نهایی ساختن قسمت چوبی اسکیت
آموزش نازک سازی قسمت چوبی اسکیت
آموزش شروع به مدل سازی چرخ ها و متصل کننده های اسکیت
آموزش بدنه چرخ ها و متصل کننده آن ها به اسکیت
آموزش نهایی سازی متصل کننده چرخ ها به بدنه
آموزش افزودن چرخ ها
عنوان اصلی : Modeling Hard Surface Curvature in 3ds Max
در
این کورس آموزشی از طریق آموزش مدل سازی یک کلاه ورزش راگبی با مدل سازی
اجسام سخت در نرم افزار تردی مکس را به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 12 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی در نرم افزار مکس آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش مدل سازی شکل اولیه کلاه ورزشی
آموزش طراحی جزئیات کلاه در تردی مکس
آموزش افزودن محافظ به کلاه
آموزش مدل سازی قسمت ماسک صورت کلاه در مکس
آموزش مدل سازی و قرار دادن اتصالات کلاه در مکان مناسب
آموزش ساخت میله های کوچک جلوی کلاه بخش اول
آموزش ساخت میله های کوچک جلوی کلاه بخش دوم
عنوان اصلی : UV Mapping Workflows in Maya
UV Mapping یکی از پروسه های مدل سازی سه بعدی است که در طی آن یک نمایش دو بعدی از مدل سه بعدی تهیه می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد UV Mapping از لینک زیر استفاده نمایید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 2 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت و 14 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش کار کردن با Planner Map
آموزش استفاده از نقشه سیلندری
آموزش استفاده از Spherical Map
آموزش استفاده از Mapping خودکار
آموزش UV Mapping سطوح چندضلعی و Sub-D
آموزش استفاده از چندین پروجکشن
آموزش استفاده از Unfold به منظور تغییر دادن پوسته UV ها
آموزش برخورد با موارد ناخواسته در UV
آموزش آماده سازی دایناسور ( مدل مورد استفاده برای آموزش )
آموزش UV Mapping بدن دایناسور بخش اول
آموزش UV Mapping بدن دایناسور بخش دوم
آموزش استفاده از Planner Mapping بر روی سر دایناسور
آموزش Mapping خودکار پاها بخش اول
آموزش Mapping خودکار پاها بخش دوم
آموزش Mapping خودکار بازوها
آموزش Planner Mapping دست بخش اول
آموزش Planner Mapping دست بخش دوم
آموزش Mapping پای دایناسور
آموزش نهایی سازی Mapping پای دایناسور
آموزش UV Mapping دهان
آموزش تنظیم UV Layout
آموزش ساخت UV Snapshots
آموزش انتقال UV Layout ها
عنوان اصلی : Product Visualization in Maya
یکی
از کاربردهای رایج نرم افزار های سه بعدی ساخت مدل های سه بعدی از محصولات
و کالاهای مختلف است به این صورت می توان کالا را قبل از تولید دید و برای
آن بازاریابی کرد ، در این مجموعه آموزش به صورت تکنیکی و اصولی این امر
را فرا می گیریم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 3 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 4 ساعت 58 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت شکل پایه headset ( و یا همان Geometry )
آموزش ساخت حاشیه های گرد برای Headset
آموزش گردکردن حاشیه ها و ساخت Bevels
آموزش شکل دادن به هدست و تبدیل NURBS
آموزش ساخت مکان قرارگیری دکمه های کناری
آموزش ساخت محل اتصال پریز
آموزش ساخت دکمه خاموش / روشن
آموزش جداسازی بخش های مختلف Geometry
آموزش ساخت طرح اولیه گوشی های هدست
آموزش نهایی سازی طرح گوشی های هد ست
آموزش ساخت پین شارژ
آموزش ساخت LED های روی هدست
آموزش ایجاد بازتابش های لازم
آموزش تنظیم نور پیشرفته
آموزش ساخت متریال پلاستیک
آموزش ساخت Brushed Metal Material
آموزش افزودن متریال به گوشی های هدست
آموزش ساخت Blurry Plastic Material
آموزش افزودن Texture
آموزش تنظیم برخی دیگر از ویژگی های نوری
عنوان اصلی : Using SyFlex in Maya
همان طور که می دانید SyFlex یک شبیه سازی بسیار قدرتمند لباس است ، SyFlex برای استفاده در Maya , XSI , Houdini و نرم افزار LightWave در دسترس است ، از SyFlex برای ساخت لباس شخصیت های کارتون های مختلفی استفاده شده است که می توانید لیست آن ها را در لینک زیر بیابید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 2 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 4 ساعت و 8 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش سریع ساخت یک لباس ساده در SyFlex
آموزش ساخت محدودیت ( Creating Constraint )
آموزش درک اندازه و جهت لباس ها