آموزش برنامه نویسی شیء گرا در فلش CS4 درقالب آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Lynda به مدت زمان 4 ساعت ارائه شده در قالب 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی
این کورس آموزشی به منظور آشنایی شما با قابلیت های برنامه نویسی شی گرا در فلش CS4 تهیه شده است ، در این مجموعه با مبانی برنامه نویسی شی گرا و یا Object Oriented Programming آشنا شده و کاربرد آن ها را در پروژه های فلش خواهید آموخت .
برخی از خصایص OOP که در فلش قابل استفاده بوده و موارد کاربرد آن ها به شرح زیرند :
1 - مفهوم کپسوله (Encapsulation ) که در ساده ترین معنا توانایی در پنهان کردن نحوه ایجاد و پیاده سازی یک Object است و در دسترس قرار دادن تنها یک Interface از هر آبجکت که دارای متدهایی است .
2 – ارث بری (Inheritance ) که به معنای ارث بردن خصایص یک یا چند کلاس و یا Object دیگر توسط کلاس و یا Object جدید است که در همه زبان های برنامه نویسی و بالاخص در برنامه نویسی پروژه های فلش باعث قابلیت استفاده مجدد از یک Object و کلاس ( و یا حتی کدهای ) موجود می شود .
3 – و در نهایت کلاس ها از دیگر موارد موجود در Object Oriented Programming بوده که در این آموزش از آن برای ساخت Slide Show استفاده می گردد ، کلاس به معنای مجموعه ای از Object های مرتبط می باشد .
در پایان جالب است بدانید توانمندی های اصلی فلش در اسکریپت نویسی پنهان
است ، بنابراین یادگیری این کورس آموزشی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم .
و چندین آموزش کاربردی و مفید دیگر که مهارت های شما را در ساخت Flash افزایش خواهد داد .