فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش پرداخت جزئیات شخصیت های سه بعدی در نرم افزار ZBrush


عنوان اصلی : Detailing Next-Gen Characters in ZBrush
آموزش کامل پروسه پرداختن جزئیات کاراکترها در نرم افزار ZBrush ، در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان 5 ساعت و 20 دقیقه ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آموزش انجام برخی از تغییرات لازم بر روی مدل در نرم افزار
Maya
آموزش طرح بندی
UV سر کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش طرح بندی
UV زره کاراکتر
Laying out UVs for the Tubes
آموزش طرح بندی
UV پای کاراکتر در مایا
آموزش گروه بندی کردن
UV های پا با یکدیگر
آموزش گروه بندی کردن
UV های سر ، شکم و بازو با یکدیگر
آموزش تغییر دادن
Geometry به منظور داشتن حجاری بهتر در نرم افزار ZBrush
آموزش افزودن بر
Resolution به منظور آماده سازی برای Sculpting
آموزش افزودن جزئیاتی به تیوب ( لوله های ماسک کاراکتر ساخته شده در مایا )
آموزش آماده سازی های نهایی برای شروع
Sculpting
آموزش ترکیب
Geometry ها و Export گرفتتن از کار
آموزش ترکیب
Geometry های Export شده در نرم افزار ZBrush
آموزش انجام حجاری (
Sculpting ) شکم کاراکتر ( به منظور ساخت عضلات شکم کاراکتر )
آموزش حجاری و ساخت جزئیات شکم کاراکتر در نرم افزار
ZBrush
آموزش حجاری ظرافت های پوست سر کاراکتر در نرم افزار مایا
آموزش افزودن بافت به سر و شکم کاراکتر در نرم افزار
ZBrush
آموزش حجاری ظرافت های به کار رفته در بخش پای زره کاراکتر در نرم افزار
ZBrush
آموزش حجاری جزئیات بخش زانو زره کاراکتر بوسیله امکانات بی نظیر نرم افزار
ZBrush
آموزش حجاری جزئیات بخش بالاتنه زره کاراکتر در نرم افزار
ZBrush
آموزش ساخت یک آلفای سفارشی به منظور پرداخت جزئیات کاراکتر در نرم افزار
ZBrush
آموزش استفاده از ابزار
Layer Brush نرم افزار ZBrush
آموزش حجاری چین پشت پای کاراکتر در نرم افزار
ZBrush
آموزش اعمال بافت بسیار طبیعی به پای شخصیت
آموزش حجاری اسلحه دست کاراکتر
آموزش طراحی و حجاری جزئیات اسلحه
آموزش ترکیب بازو و اسلحه با یکدیگر
آموزش افزودن پشت و رو به زره ( بعد دادن به آن )
آموزش استفاده از لایه های سه بعدی برای شبیه سازی خرابی های روی زره
آموزش استفاده از ابزارمداد نرم افزار
ZBrush به منظور اضافه کردن خرابی های دلخواه بر روی زره
مروری بر آن چه تا کنون انجام داده ایم و تخمین زدن کار باقی مانده
Exporting Normal Maps From ZBrush
ترکیب
Normal Map ها در فتوشاپ
آموزش افزودن
Normal Map ها به مدل اولیه موجود در نرم افزار مایا


برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد