فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش طراحی حرکات بدن شخصیت های انیمیشن در هنگام کشیدن اجسام بوس


عنوان اصلی : Body Mechanics and Animation in Maya Pulling Objects
طراحی حرکات بدن تاثیر زیادی بر باورپذیری شخصیت های انیمیشن ها  و بازی ها دارد ، این مجموعه آموزش به شما خواهد آموخت که چگونه حرکات بدن کاراکترهای کارتونی ساخته شده در مایا را به وجود آورید .

این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی Digital Tutors می باشد که به مدت زمان 5 ساعت و 32 دقیقه و در قالب 2 حلقه CD CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند ارائه می شود .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار مایا آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آموزش مهیا سازی صحنه نرم افزار مایا برای متحرک سازی
آموزش ساخت یک حرکت کشیدن ساده اشیا در مایا بخش اول
آموزش ساخت یک حرکت کشیدن ساده اشیا در مایا بخش دوم
آموزش ساخت یک حرکت کشیدن ساده اشیا در مایا بخش سوم
آموزش اصلاح برخی از مواردی که در دروس قبلی به آن ها توجه نشده است
آموزش اصلاح جریان انیمیشن
آموزش طراحی شکل صحیح میان تنه و بالا تنه در هنگام کشیدن اجسام
آموزش طراحی وضعیت و حرکات شانه های کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام
آموزش طراحی وضعیت و حرکات سر کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام
آموزش اصلاح حرکات دست و انگشتان
آموزش متحرک سازی بیشتر انگشتان
آموزش کار بیشتر بر روی متحرک سازی بالاتنه در هنگام کشیدن اجسام بخش اول
آموزش کار بیشتر بر روی متحرک سازی بالاتنه در هنگام کشیدن اجسام بخش دوم
آموزش شروع کار بر روی طراحی وضعیت قرار گیری و حرکات پا
آموزش اصلاح گامهای کاراکتر انیمیشن
آموزش کارکردن بر روی گام دوم کاراکتر
آموزش نهایی سازی متحرک سازی گام های کاراکتر بخش اول
آموزش نهایی سازی متحرک سازی گام های کاراکتر بخش دوم
آموزش انتقال بالاتنه مطابق با گام های کاراکتر ( ساخت حرکت طرف به طرف )
آموزش ساخت و متحرک سازی حرکات بالا و پایین رفتن بالاتنه
آموزش متحرک سازی میان تنه کاراکتر
آموزش نهایی سازی حرکت ساده کشیدن اجسام
ذکر نکاتی در رابطه با چگونگی تبدیل حرکت ساده کشیدن اجسام به انیمیشن کشیدن اجسام سنگین
آموزش طراحی انیمیشن تلاش مجدد برای کشیدن اجسام
آموزش ساخت کنش و واکنش بیشتر بین کاراکتر و جسم
آموزش اصلاح حرکات کاراکتر در دومین تلاش برای کشیدن اجسام در نرم افزار
Maya
آموزش ساخت جزئیات بالاتنه کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام سنگین
آموزش متحرک سازی صحنه استراحت کاراکتر پس از کشیدن شی
آموزش کار بیشتر بر روی صحنه استراحت کاراکتر پس از کشیدن شی
آموزش ساخت حرکت دنبال کردن با سر برای کاراکتر در زمان کشیدن جسم
آموزش نهایی سازی حرکات بالاتنه کاراکتر در هنگام کشیدن اجسام سنگین
آموزش توجه به حرکات پاها در زمان کشیدن اجسام سنگین
آموزش اصلاح حرکات پاهای کاراکتر
آموزش نهایی سازی گام های کاراکتر
آموزش نشان دادن تلاش کاراکتر برای کشیدن اجسام
آموزش اصلاح حرکات و وضعیت قرار گیری شانه های کاراکتر
آموزش متحرک سازی حرکات طرف به طرف ( چپ راست – چپ راست ) کاراکتر در زمان کشیدن اجسام سنگین
آموزش کارکردن بر روی حرکات بالا و پایین کاراکتر در مایا
آموزش نهایی سازی کار بر روی بالاتنه کاراکتر در نرم افزار
Maya
آموزش کارکردن بر روی وضعیت و حرکات میان تنه بخش اول
آموزش کارکردن بر روی وضعیت و حرکات میان تنه بخش دوم
نهایی سازی حرکات بدن در هنگام کشیدن اجسام سنگین
پس از یادگیری دروس این آموزش می توانید انیمیشن های تولید نمایید که واقعی تر جلوه نمایند .


برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد