فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش ساخت اسکلت بندی ( Rigging ) مناسب برای حشرات در مایا




عنوان  اصلی : Creature Rigging in Maya : Insects
همان طور که می دانید فرایند ساخت و استفاده از کنترل کننده های کاراکترها در مایا و برخی دیگر از نرم افزار های سه بعدی Rigging می نامند . Rigging مناسب کنترل بی نظیری بر روی مکانیک و حرکات کاراکترها را باعث می شود که از سویی به ساخت سریعتر کاراکترها کمک می کند و از سوی دیگر باعث می شود حرکات شخصیت ها بسیار طبیعی به نظر برسد .

در این مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است ساخت و کارکردن با اسکلت بندی و Rigging کاراکترها در مایا را خواهید آموخت ، این مجموعه آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 10 دقیقه و در قالب 4 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند ارائه شده است .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شوید :
آموزش تنظیم اشیا نسبت به مهره ها بوسیله اسکریپت نویس
MEL
آموزش نوشتن یک اسکریپت
MEL به منظور Snap کردن Object ها
آموزش مهیا سازی فضای کاری نرم افزار مایا برای
Rigging
آموزش ساخت اسکلت پایه بر پایه آناتومی حشره
آموزش ساخت
Joint های سر حشره در مایا
آموزش متصل نمودن
Joint ها به پای پشتی حشره بوسیله یک اسکریپت MEL
آموزش استفاده از اسکریپت های
MEL به منظور ساخت Bone ها ( مهره ها )
آموزش خم کردن عضلات پای حشره در نرم افزار مایا
آموزش کنترل بیشتر بر روی قسمت های خم شده کاراکتر
آموزش کنترل پاهای حشره بوسیله
IK System
آموزش روش های کنترل بیشتر بر روی
Rigging حشره در نرم افزار مایا
آموش افزودن یک کنترل پای جلوی چپ حشره
آموزش ساخت کنترل کننده های جداگانه برای ویژگی های
Translate یا Rotate
آموزش تمام کردن
Rigging پای عقب چپ و پای جلوی راست حشره در نرم افزار Maya
آموزش قرار دادن کنترل های
Object در مکان مناسب
آموزش ساخت کنترل کننده سر حشره در نرم افزار مایا
آموزش
Rigging فک و شاخک های حشره در نرم افزار Maya
آموزش کنترل
Gaster بوسیله انواع محدود کننده ها
آموزش کنترل
IK Flipping
آموزش ساخت کنترل کننده قسمت انتهایی حشره در نرم افزار
Maya
آموزش ساخت کنترل های ( یا همان کنترل کننده های ) قفسه سینه حشره در نرم افزار مایا
آموزش برخی از مراقبت های لازم در ساخت کنترل کننده های بدن حشره در برنامه مایا
آموزش افزودن کنترل کننده
Broken Hierarchy برای قفسه سینه و نیش حشره
آموزش نهایی سازی کنترل کننده های
Rig در نرم افزار مایا
آموزش کارکردن با
Character Set ها به منظور بالا بردن راحتی فرایند متحرک سازی در مایا
آموزش متصل کردن حشره ساخته شده به اسکلتی که برای او تهیه شده است
آموزش پردازش بیشتر جزئیات حشره در نرم افزار
Maya
آموزش پردازش بیشتر جزئیات سر حشره در نرم افزار
Maya
آموزش پردازش بیشتر جزئیات دمبرگ حشره در نرم افزار
Maya
آموزش پردازش بیشتر جزئیات قفسه سینه حشره در نرم افزار
Maya بخش اول
آموزش پردازش بیشتر جزئیات قفسه سینه حشره در نرم افزار
Maya بخش دوم
آموزش وزن دهی آینه ای – ساخت پای چپ با کپی برداری آینه ای پای راست
آموزش استفاه از
Component Editor برای تغییر سریع مقادیر وزن ها
آموزش نهایی سازی وزن پای چپ عقب
آموزش نهایی سازی وزن پای وسطی
آموزش اصلاح وزن جلو و میانه قفسه سینه در نرم افزار
Maya
آموزش پرداخت جزئیات سر و شاخک های حشره در نرم افزار
Maya
آموزش وزن دهی آینه ای
آموزش استفاده از
Connection Editor Control در نرم افزار Maya
آموزش استفاده از
Blendshape ها و Set Driven Keys
آموزش مهیا سازی فضای نرم افزار مایا برای مدل سازی




برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد