عنوان اصلی : Exploring Animation Principles in Maya 2011, Secondary Action
تکنیک Secondary Action را می توان با یک مثال به سادگی تعریف نمود ،
تصور کنید شخصیت سه بعدی انیمیشن به زمین بخورد و دست و پا و سر او هیچ
حرکتی ننماید این بسیار دور از واقعیت و انتظار مخاطب می باشد .
بوسیله تکنیک ذکر شده می توان این نواقص را پوشش داده و انیمیشن های بسیار باور پذیری را تولید نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 19 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مبانی انیمیشن سازی در مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
درک کامل مفهوم Secondary Action و کاربردهای آن
آموزش استفاده از Secondary Action به منظور افزایش واقعی بودن انیمیشن
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...