عنوان اصلی : Exploring Animation Principles in 3ds Max 2011 Follow-through and Overlapping
تکنیک های Follow Through و Overlapping
را می توان با یک مثال به سادگی تعریف نمود ، تصور کنید شخصیت سه بعدی
انیمیشن به زمین بخورد و دست و پا و سر او هیچ حرکتی ننماید این بسیار دور
از واقعیت و انتظار مخاطب می باشد .
بوسیله تکنیک های ذکر شده می توان این نواقص را پوشش داده و انیمیشن های بسیار باور پذیری را تولید نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 36 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش تری دی مکس 2011 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
درک مفاهیم Follow Through و Overlapping
آموزش اولین تجربه ساخت انیمیشنی که این تکنیک در آن رعایت گردد
آموزش کارکردن با امکان Spring Controller
آموزش کامل کردن Jiggle Rig