فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش ساخت اسکلت بندی شخصیت ها در 3Ds Max موسوم به Rigging



عنوان اصلی : Introduction to Rigging in 3ds Max
همان طور که می دانید در گرافیک سه بعدی مدل ها به خصوص مدل های جانداران همچون انسان ها و دیگر موجودات زنده از دو بخش پوسته و اسکلت بندی تشکیل شده است و بخش اسکلت تشکیل شده است .
برای مدیریت حرکت و متحرک سازی پوسته و اسکلت بر روی آن ها Bone هایی ایجاد می کنیم به فرایند ساخت و کارکردن با این Bone ها Rigging گفته می شود .

 

در این مجموعه آموزش Rigging را در تری دی مکس خواهید آموخت . این مجموعه آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors می باشد که به مدت زمان 4 ساعت و 3 دقیقه و در قالب 2 حلقه CD ارائه می گردد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آشنایی با پروسه
Rigging در نرم افزار 3Ds Max در یک نگاه
آموزش نامگذاری مناسب
Convention ها و تاثیرات مثبت آن در هنگام Rigging در تری دی مکس
آموزش یکی از اساسی ترین تکنیک های
Rigging در مکس : آموزش لینک دادن Object ها به یکدیگر و ساخت ساختار فرزند / والدی در اشیا
آموزش ساخت مهره ها یا همان
Bone ها در اصطلاح فنی ( شیی که به ما قابلیت کنترل اسکلت شی در نرم افزار مکس را می دهد )
آموزش ویرایش مهره ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش کارکردن با ابزار
Bone Fin Adjustment  در نرم افزار 3Ds Max
آموزش به اجرا در آوردن ترکیب حرکتی معکوس در نرم افزار
Max (Inverse Kinematic ) بوسیله IK Solver
آموزش
Rigging بوسیله Spline IK Solver در مکس
آموزش ساخت مهره ها (
Bones ) برای پا و اتصال یک IK Solver به آن ها
آموزش ساخت
Control Object به منظور کنترل ساده تر Object ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش ساخت و تنظیم شی کنترل در پا
آموزش کارکردن با محدود کننده های مکان و جهت در نرم افزار 3
Ds Max
آموزش طراحی دقیق حرکات و شکل قرار گرفتن چشم ها در هنگام نگاه کردن و یا دنبال کردن جسمی بوسیله امکانات بی نظیر
Rigging در نرم افزار 3Ds Max
آموزش استفاده از امکان
Link Constraint نرم افزار 3Ds Max
آموزش
Rigging بوسیله گروه ها در نرم افزار Max ( به بیان ساده تر در این درس ترکیب مهره های  )
آموزش سفارشی سازی محیط نرم افزار 3
Ds Max
آموزش استفاده از
Wiring به منظور کنترل نمودن مقادیر پارامترها در نرم افزار 3Ds Max
آموزش کار کردن با
Expression ها در 3Ds Max
آموزش آموزش انتخاب یک چینش
Axis مناسب برای کنترل کردن Object ها در نرم افزار تری دی مکس
آموزش استفاده از لایه ها به منظور سازمان دهی به محیط کار نرم افزار مکس
آموزش استفاده از
Skin Modifier در نرم افزار Max
آموزش ویرایش
Mesh-Bone Deformation بوسیله کاربرد Weight Table
آموزش کپی برداری آینه ای از تنظیمات
Rigging در تری دی مکس ( به عنوان مثال کپی برداری از تنظیمات Rigging پای چپ و اعمال آن بر روی پای راست )
آموزش
Import / Export کردن Envelope ها در تری دی مکس
آموزش اصلاح
Deformation ها در 3Ds Max بوسیله Bulge Angle Deformer
مروری بر
Skin Morph Modifier نرم افزار مکس
آموزش طراحی حرکات لب و دهان در نرم افزار مکس
آموزش استفاده از
Wrap Skin Modifier



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد