فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش Cisco CCVP- Exam- Pack 642-426 TUC


آموزش مطالب مورد نیاز جهت کسب آمادگی برای آزمون CCVP - Exam-Pack: 642-426 TUC از جمله مدارک Cisco توسط آقای Jeremy Cioara در قالب آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی CBT Nuggets به مدت زمان 10 ساعت ارائه شده در قالب 1 حلقه DVD

در ادامه آموزش 4 مدرک CCVP ( 642-642 QOS ،  642-436 CVOICE 6.0 ، 642-444 CIPT و 642-453 GWGK ) چگونگی اجرایی کردن VoIP را با کسب این مدرک خواهید آموخت.
این کورس آموزشی شامل بخش های اساسی زیر می باشد :
Call Manager
واحد صوت یا
Unity Voice
پورت های
CTI
عملیات
Routing
کیفیت خدمات یا
Quality of Service

در ادامه به تشریح برخی از سرفصل های این کورس آموزشی آزمون Exam 642-426 می پردازیم :
آشنایی با
IP Telephony : آشنایی با مدرک Cisco
آشنایی با زیربناها (
Foundations ) ، قسمت اول : آموزش اشکال زدایی صوت در شبکه و استفاده از یک پروسه سیستماتیک برای کار با موارد پیش آمده
آشنایی با زیربناها (
Foundations ) ، قسمت دوم : آموزش گردآوری اطلاعات اشکال زدایی ( قسمت اول )
آشنایی با زیربناها (
Foundations ) ، قسمت سوم : آموزش گردآوری اطلاعات اشکال زدایی ( قسمت دوم ) شامل استفاده از ابزارهای Troubleshooting مانند ابزار بازبینی هم زمان یا Real Time Monitoring Tool ( RTMT ) و روند کاری Call Manager
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت اول : آموزش راه اندازی پروسه و نشان دادن لزوم اشکال زدایی برای حل اشکالات
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت دوم : آموزش عملیات سمت سرور شامل آشنایی با ایجاد یک پروسه برای اطمینان از آنلاین ماندن Call Manager برای پی در پی بودن بازبینی خصیصه ها
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت سوم : آموزش موارد امنیتی ( قسمت اول ) شامل آشنایی با مفاهیم و مراحل امنیت VoIP
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت چهارم : آموزش موارد امنیتی ( قسمت دوم ) شامل آشنایی با متدهای ویژه استفاده شده برای اشکال زدایی موارد امنیتی VoIP
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت پنجم : آموزش همسان سازی پایگاه های داده یا Database Replication
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت ششم : آموزش همسان سازی LDAP ( Lightweight Directory Access Protocol )
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت هفتم : آموزش پیکربندی MGCP ( Media Gateway Control Protocol ) برای آنالیز کردن و اشکال زدایی Call Manager برای ارتباطات Gateway ها با استفاده از MGCP
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت هشتم : آموزش مقابله با Call Failures ( قسمت اول ) شامل آنالیز اعداد CCM ، انتقال الگو ها و مواردی دیگر
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت نهم : آموزش مقابله با Call Failures ( قسمت دوم ) شامل آشنایی با مفاهیم و مراحل اشکال زدایی MGCP و H.323 Gateway
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت دهم : آموزش مقابله با Call Failures ( قسمت سوم ) شامل اشکال زدایی Caller-id ، Secondary Dial-tone ، One-way Audio و Ringback
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت یازدهم : آشنایی با Call Routing شامل اشکال زدایی اصلی برای CCM Call Routing
آشنایی با اشکال زدایی
CCM ( Cisco Call Manager  ) قسمت دوازدهم : آشنایی با ارتباطات Gatekeeper شامل آموزش مفاهیم H.323 Gatekeeper ، پیکربندی Gatekeeper و اشکال زدایی پروسه
آموزش اشکال زدایی شبکه یا
Network Troubleshooting : آموزش پیکربندی کیفیت خدمات یا Quality of Service ( QoS ) با استفاده از متدهای اشکال زدایی
آشنایی با
Cisco Unity : آموزش موارد یکپارچه سازی یا Integration Issues
آشنایی با منابع : راهکارهای اشکال زدایی
CTI ( Computer Telephony Integration ) و Media Resource
راهنمایی جهت آمادگی برای آزمون
Cisco TUC

و ده ها آموزش کاربردی و مفید دیگر که آموختن آنها به شما در قبولی آزمون Cisco CCVP – Exam 642-426 کمک خواهد کرد.



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد