فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

مجموعه بی نظیر آموزش زبان BBC English plus



مجموعه آموزش زبان انگلیسی - بی بی سی انگلیش پلاس

BBC English Plus - Interactive

(مجموعه ای تضمین شده برای کسانی که میخواهند در زمانی کوتاه انگلیسی را فرا بگیرند.)

 

دوره آموزشی BBC ENGLISH PLUS مجموعه ای متفاوت از Follow Me را ارائه نموده است. این مجموعه به شما در همه زمینه های یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند. این مجموعه برای کسانی که تازه می خواهند یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند بسیار مناسب است. این مجموعه از دو بخش مبتدی و متوسط تشکیل شده است که شما را در راه یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند.

 

این بسته آموزشی از 30 سی دی تشکیل شده است که هر کدام شامل سه بخش اصلی از آموزش هستند. روش این مجموعه به این شکل است که در هر سی دی شما را قدم به قدم بیشتر با زبان انگلیسی آشنا می کند و در نهایت پس از گذراندن کل دوره، شما سطح متوسطه زبان انگلیسی را به اتمام رسانده اید و آماده شرکت در آزمون هایی نظیر TOEFL و IELTS خواهید بود.

 

هر سطح آموزشی شامل سه بخش اصلی می باشد که در هر سی دی تشکیل میشود:

 

1 - در هر سی دی و در بخش اول، Presentation قرار دارد که شرایط زندگی روزمره را به صورت تصویری به شما نشان می دهد. اشخاصی که در این بخش ویدئویی قرار دارند، با لهجه british صحبت می کنند. بنابراین برای یادگیری آکادمیک زبان انگلیسی بسیار مطلوب خواهد بود. دانشجویان می توانند انتخاب کنند که مجموعه را با زیر نویس انگلیسی ببینند یا بدون زیر نویس.

2 - در بخش دوم هر سی دی، دوره آموزشی گرامر و لغات است. که به شرح و بررسی نکات مهم در خصوص presentation ارائه شده در بخش قبل می پردازد.

3 - در بخش سوم تمارین قرار دارند که به لطف طراحی هوشمندانه مجموعه، پس از گذراندن بخش اول و دوم هر سی دی، تمارین نکات را در ذهن شما ثبت می کنند و به شما تظمین می دهند که دیگر آن نکات و آن لغات را فراموش نکنند.



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد