فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش طراحی راه رفتن شخصیت های سه بعدی در Maya 2011



عنوان اصلی : Creating Walk Cycles in Maya 2011

همان طور که می دانید یکی از اساسی ترین حرکاتی که در انیمیشن ها مورد نیاز است راه رفتن می باشد و به هر میزانی که راه رفتن بهتر و اصولی تر ساخته شود بر باورپذیری انیمیشن خواهد افزود .
در این مجموعه آموزش اصول و روش های طراحی راه رفتن را به صورت گام به گام خواهیم آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 46 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش آماده سازی صحنه نرم افزار
Maya
آموزش شروع راه رفتن
آموزش طراحی مرحله ای از راه رفتن که هر دو پای شخصیت بر روی زمین قرار می گیرند
آموزش طراحی خم شدن زانوها در هنگام راه رفتن
آموزش کامل کردن انیمیشن برداشتن یک گام
آموزش بهبود جزئی وضعیت قرارگیری پا و بالاتنه در هنگام راه رفتن
آموزش بالانس کردن بدن شخصیت سه بعدی از نمای جلو
آموزش طراحی چرخش مچ پا
آموزش متحرک سازی انگشتان پا
آموزش متحرک سازی حرکات ران شخصیت
آموزش متحرک سازی چرخش بالاتنه
آموزش کارکردن بر روی بالاتنه کاراکتر در هنگام راه رفتن
آموزش متحرک سازی سر کاراکتر در هنگام راه رفتن
آموزش اصلاح حرکت بازوی کاراکتر
آموزش متحرک سازی حرکت آرنج کاراکتر
آموزش متحرک سازی مچ دست کاراکتر در هنگام راه رفتن
آموزش اصلاح حرکات شانه کاراکتر در هنگام راه رفتن
آموزش نهایی سازی انیمیشن راه رفتن
آموزش تغییر دادن راه رفتن به راه رفتن رو به جلو
آموزش استفاده از لایه های انیمیشن
و آموزش برخی نکات پایانی



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد