فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فیلم آموزش برنامه نویسی سی شارپ دات نت - C#.NET - فارسی



زبانهای برنامه نویسی کامپیوتر قدمتی به اندازه خود کامپیوتر دارند و همیشه در حال هماهنگ کردن خود با نیازهای کاربران کامپیوتر دارند.
ربانهای برنامه نویسی بسیار زیادی در دنیای کامپیوتر وجود دارد که هر کدام برای کاربردی خاص استفاده میشوند. در میان این زبانها بعضی بیشتر از دیگران مورد توجه قرار گرفته اند از میان آنها میتوان به #C اشاره کرده .
این زبان از شاخه زبانهای Net. میباشند که البته همزمان یکی از زبانهای شاخه ویژوال نیز بشمار میآید .
این زبان در سال 2000 و بعد از معرفی پلتفرم Net. به دنیای برنامه نویسی معرفی شد و بعد از مدتی توانست جای خود را در میان 5 زبان برنامه نویسی مطرح دنیا باز کند.
برای استفاده از برنامه های نوشته شده به این زبان کاربر نیاز به بسته Net. نسخه 2 به بالا دارد که البته این بسته با SP2 ارائه شده است و برنامه نویسان میتوانند مطمئن باشند کاربرانی که سیستم خود را با SP2 مجهز کرده اند قادر به اجرای برنامه های نوشته شده آنها میباشند.
برنامه های نوشته شده با این زبان در تمامی ویندوزهایی که دارای بسته Net. نسخه 2 میباشند قابل اجرا میباشند.
سی شارپ (#C) با قدرتی که از زبانهای خانواده سی به ارث برده است و همچنین با استفاده از امکاناتی که زبان جاوا بوجود آورده است قادر است تمامی نیازهای یک برنامه نویس را برای نوشتن یک برنامه برای محیط ویندوز و یا وب را چه بصورت تک کاربره و چه به صورت شبکه ای تامین نماید.
از طرفی یادگیری زبانهای برنامه نویسی Net. بسیار ساده میباشد بطوری که یک کاربر ساده کامپیوتر با اطلاعات متوسطی از ویندوز و کامپیوتر قادر است ظرف مدت حداکثر 2 ماه اصول برنامه نویسی با این زیان را یاد بگیرد و بعد از مدت حداکثر یک سال به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شود( البته این مسئله بستگی مستقیم به تلاش کاربر دارد )
در حال حاضر زبانهای برنامه نویسی زیر در دنیایی برنامه نویسان دوگانه (برنامه نویسی برای وب - برنامه نویسی برای ویندوز)بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد البته این لیست فقط اسامی زبانها میباشد و نشان دهنده میزان استفاده کننده از این زبان و یا محبوبیت آنها ندارد .
1-
سی شارپ
2-
ویژوال بیسیک
3-
دلفی



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد