فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

مجموعه کامل آموزش زبان Oxford New English File


مجموعه کامل آموزش زبان  Oxford New English File
شامل فیلم های آموزشی + فایل های صوتی + کتاب های الکترونیکی + نرم افزار مالتی مدیا آموزش زبان انگیسی
شامل 6 دی وی ی

مجموعه آموزشی New English File یکی از محبوب ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در سراسر جهان می باشد. این مجموعه توسط دانشگاه آکسفورد Oxford University Press منتشر شده و همانطور که می دانید مجموعه های آموزشی این دانشگاه یکی از معتبرترین منابع آموزش زبان انگلیسی به شمار می روند و تا به حال جوایز بسیار زیادی را دریافت کرده اند.

این مجموعه در 6 دی وی دی که هر کدام از آنها مخصوص گروه خاصی هستند منتشر شده است. در واقع چه افرادی که تنها با الفبای زبان انگلیسی آشنایی دارند و چه افرادی که به صورت حرفه ای با زبان انگلیسی کار می کنند مانند اساتید و مترجمان و ... می توانند از سطوح مختلف این مجموعه آموزشی استفاده کنند. دانشگاه آکسفورد از سال 2004 اقدام به انتشار اولین سطح این مجموعه نمود و از آن زمان هر ساله سطح جدیدی از این مجموعه را منتشر می کند که جدید ترین سطح آن مربوط به سال 2011 می باشد.
سطوح مختلف این مجموعه به ترتیب شامل
Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced می باشد که درون هر کدام از آنها فیلم DVD آموزش زبان انگلیسی، کتاب تمرین، کتاب کار، کتاب تست و ارزیابی، کتاب نکات کلیدی، کتاب آزمون، کتاب دانشجویان، کتاب اساتید، کتاب منابع تکمیلی، فایل های صوتی مرتبط با هر کدام از کتاب ها، نرم افزار مالتی مدیا آموزش زبان انگلیسی و ... قرار دارد.
 سازندگان این مجموعه در رابطه با آن می گویند که نکات و روش های آموزش زبان انگلیسی با کمک این مجموعه 100% جدید است و کاربر توسط این مجموعه با تمام اصول و قوائد زبان انگلیسی مانند گرامر، تلفظ، مکالمه و ... به خوبی آشنا می شود و پس از مدتی می تواند بر زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کند. این مجموعه یک منبع عظیم برای کسانی است که قصد دارند زبان انگلیسی را از پایه شروع کنند و همچنین کسانی که قصد دارند بر سطح دانش زبان انگلیسی خود بیفزایند. امیدواریم  این مجموعه ی بی نظیر مورد پسند شما دوستات عزیز قرار گیرد .



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد