فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today


آموزش زبان  English Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است.  English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

 

یکی از بی نظیر ترین مجموعه ی آموزش زبان انگلیسی

 

شامل 26 دی وی دی فایل های ویدیویی , فایل های صوتی, کتاب های الکترونیکی و دارای حجم 63 گیگابایت است

 

وب سایت اصلی آموزش زبان Enlish Today

 

پکیج آموزشی English Today عظیم ترین مجموعه آموزش ویدیویی زبان انگلیسی که تاکنون ساخته شده و به جرات میتوان گفت که این مجموعه برترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی است زیرا تا به حال نظیر آن نیز منتشر نشده است. همه می توانند از این بسته آموزشی استفاده کنند چه افرادی که فقط با الفبا زبان انگلیسی آشنایی دارند و چه اساتید دانشگاه ها و مترجمان حرفه ای زیرا این بسته آموزشی به گونه ای ساخته شده که قابل استفاده برای همه باشد حتی کسانی که فقط با الفبا زبان انگلیسی آشنایی دارند! این مجموعه متشکل از 26 دی وی دی بوده و به 6 سطح مختلف تقسم بندی میشود که هر کدام از این دی ودی دی ها در سطح های مختلف قرار دارند. همچنین این مجموعه توسط موسسه ETS (خدمات آزمون های آموزشی) به عنوان یکی از معتبرترین روش های آموزشی جهت آمادگی در آزمون تافل انتخاب شده و استفاده از آن به دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های آمریکایی و اروپایی را دارند و حتی کسانی که برای کار و تجارت به کشورهای آمریکایی و اروپایی سفر می کنند توصیه میگردد. در فیلم های این مجموعه، زبان انگلیسی با روشی جدید و بسیار تاثیر گذار به زبان آموزان آموزش داده می شود در واقع زبان آموز با مشاهده دقیق این فیلم ها می تواند طریقه صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی را فرا بگیرد و همچنین با گرامر و نکات دستوری زبان انگلیسی به صورت کامل آشنا شود. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با فیلم های این مجموعه شکل داستانی آن است به گونه ای که در آن فقط استاد مربوطه صحبت نمیکند بلکه به عنوان مثال برای توضیح برخی از مطالب از قسمت هایی از فیلم های داستانی نیز بهره میگیرد تا مطلب قابل فهم تر باشد. علاوه بر این در هر کدام از فیلم ها زیرنویس انگلیسی نیز نمایش داده می شود تا در صورتی که متوجه کلمه ی خاصی نشدید با مشاهده زیرنویس به صورت کامل مطلب را درک کنید. علاوه بر فیلم های آموزشی، این پکیج شامل دو بخش دیگر یعنی فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی نیز می باشد که با کمک فایل های صوتی می توانید به صورت دقیق به مکالمه هایی که در هر فیلم بین بازیگران انجام می شود گوش دهید و با تلفظ صحیح لغات و جملات آشنا شوید و همچنین می توانید برای گوش دادن به این مکالمات فایل های صوتی را به MP3 Player خود انتقال دهید تا در خیابان، مترو، اتوبوس و ... به این مکالمات گوش دهید تا در نتیجه در ضمیر ناخودآگاه شما نقش ببندد. به علاوه این مجموعه دارای کتاب های الکترونیکی نیز می باشد که در این کتاب ها نکات دستوری و گرامری هر فیلم بیان شده و همچنین تمرینات مرتبط با هر درس در آنها قرار گرفته است و شما پس از مشاهده فیلم های آموزشی و گوش دادن به فایل های صوتی و پس از مطالعه گرامر کتاب می بایست تمرینات آنرا نیز حل کنید تا به صورت کامل درس مربوطه را فرا بگیرید.

 

 

آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود :

 

۱- Beginner - سطح فوق مبتدی:
اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی مثل احواب پرسی (نظیر Hello ، Good Bye ، Good Morning و... ) است . شما در این سطح قرار می گیرید . پس آموزش های این سطح شمارا برای ورود به سطح بالاتر و پیشرفت سطح دانش زبانی تان کمک خواهد کرد،

 



۲- Elementary - سطح مقدماتی :
سطح مقدماتی برای آن دسته از زبان آموزانیست که دایره لغات آنها کمی گسترده تر شده و مدت کمی زبان آموخته اند ولی هنوز بسیاری از لغات ضروری را نمی دانند و حتی توانایی خواندن، نوشت و یا درک صحیح و درستی ندارند. تنها با یک سری افعال رایج آشنایی دارید و جملات ساده گرامری را می توانید بخوانید و به کمک دیکشنری متوجه شوید.



3- Lower
مرحله شماره سه - سطح متوسطه:
سطح متوسطه متعلق به زبان آموزانیست، که به تازگی صحبت کردن را به صورت ابتدایی و همراه غلطهای گرامری شروع کرده اند، می توانند مفهوم خود را برسانند ولی تا درست صحبت کردن و یافتن تسلط، کار زیادی دارند.

 



4- Upper
مرحله شماره چهار - سطح فرا متوسطه :
از سطح فرا متوسطه دیگر پیشرفت در آموختن زبان به طور محسوس مشاهده می شود، شما می توانید بسیاری از مکالمات روز مره را بدون مشکل انجام دهید،حتی تا حدی صحبت کنید و معانی مکالمات فیلم ها را تا حد قابل قبولی متوجه شوید .



5- Advanced
مرحله شماره 5 - سطح پیشرفته :
افراد در سطح حرفه ای دیگر به راحتی انگلیسی صحبت می کنند و متوجه می شوند، می خوانند و می نویسند، حتی می توانند آموزش دهند !



6- Business
مرحله شماره شش - سطح تجاری (انگلیسی برای پیشبرد تجارت) :
سطح تجارت مخصوص برقرار دیالوگ ها و مکالمات ویژه تجاری مخصوص افرادیست که فقط به منظور تجاری می خواهند زبان را فرا بگیرند.

 

 

توصیه هایی برای استفاده هر چه بهتر از این مجموعه

  • یادگیری را از سطوح ابتدایی شروع کنید . این امر باعث می شود هم با سبک آموزش آشنا شوید و هم برای فراگیری دروس بعدی آمادگی بیشتری داشته باشید.
  • آموزش های ویدئویی را جدی بگیرید و آنها را با دقت تماشا کنید . به جملات و گفتگو ها توجه کنید و اگر بخشی از آنرا متوجه نشدید ؛ چندباره آنرا نگاه کنید.
  • در هر زمان و مکان ؛ از آموزش های صوتی این مجموعه استفاده کنید . آموزش از طریق ضمیر ناخداگاه و به کمک شنیدار ؛ یکی از ماندگار ترین متد های یادگیری است .
  • هر دوره صوتی را حداقل سه با گوش کنید. هر چقدر تعداد دفعات شنیدن آموزش ها بیشتر باشد ؛ یادگیری مستمر تر و ماندگار تر خواهد بود .
  • از آزمون ها و تمرین های اضافی کتب غافل نباشید . حل تمرین های کتاب ضمن ارتقای سطح زبان شما ؛ باعث تقویت حافظیتان نیز می گردد



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد