عنوان اصلی : Fundamentals of Digital Drawing
در این مجموعه آموزش با اصول و روش های طراحی ، رسم و ایجاد طرح پایه نقاشی آشنا می شویم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش هنری آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آشنایی با انواع ساده خط
آموزش ایجاد طرح سیاه قلم بخش اول
آموزش ایجاد طرح سیاه قلم بخش دوم
آموزش ایجاد طرح سیاه قلم بخش سوم
آموزش ایجاد طرح سیاه قلم بخش چهارم
آموزش در رابطه با Blind Contour Line
آموزش هاشور زنی
آموزش تکنیک سایه زنی Contour
آموزش روشی دیگر به منظور سایه زنی
آموزش استفاده از تکنیک سایه زنی به شیوه متقاتع به منظور اعمال بافت
آموزش رسم طرح اولیه مورد نظر
آموزش مبانی کاراکتر سازی : آموزش شروع با اشکال ساده
آموزش مفاهیم شخصیت سازی
آموزش پیشرفته شخصیت پردازی بخش اول
آموزش پیشرفته شخصیت پردازی بخش دوم
آموزش پیشرفته شخصیت پردازی بخش سوم
آموزش پیشرفته شخصیت پردازی بخش چهارم
عنوان اصلی : Creating Facial Topology in Maya
ایجاد
یک صورت واقعی و جذاب برای شخصیت های سه بعدی نقش مهمی در تاثیرگذاری آن
ها بر روی مخاطبان دارد ، در این کورس آموزشی می توانید ابزارها و تکنیک
های این کار در نرم افزار مایا را به خوبی بیاموزید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 8 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ایجاد شکل اولیه سر ( Geometry )
آموزش ساخت اولین توپولوژی در اطراف دهان
آموزش مدل سازی گونه و چانه
آموزش مدل سازی لب ها
آموزش مدل سازی قسمت های داخل دهان کاراکتر
آموزش ساخت دندان برای شخصیت سه بعدی
آموزش مدل سازی زبان شخصیت سه بعدی
آموزش ساخت تنظیمات نهایی مدل
عنوان اصلی : Modeling Cartoon Props in 3ds Max
در این کورس آموزشی با چگونگی ساخت مدل های کارتونی در نرم افزار 3Ds Max آشنا می شویم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 35 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش 3Ds Max آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت شکل پایه کامپیوتر
آموزش افزودن یک مانیتور به کامپیوتر
آموزش ساخت Power Nodes
آموزش مدل سازی صفحه کلید
آموزش افزودن دسته کنترل
آموزش ساختن Power Cylinder
آموزش مدل سازی Control Panel
آموزش ساخت یک Joystick
آموزش ساخت دکمه ها
آموزش افزودن الکتریسیته
آموزش اعمال متریال به کامپیوتر
عنوان اصلی : Pipeline Integration with Maya 2011 and ZBrush 4
در این مجموعه آموزش چگونگی استفاده از دو نرم افزار قدرتمند Maya و ZBrush را در پروژه هایی که نیاز به توانمندی های هر دوی این نرم افزار ها دارند می آموزیم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 33 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار های مایا و ZBrush آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش خروجی گرفتن از فایل های نرم افزار مایا به گونه ای که برای استفاده در ZBrush مفید باشد و بالعکس
آموزش ورود و خروج Geometry ها بین نرم افزار های Maya و ZBrush
آموزش انتقال بافت ها
آموزش خروجی گرفتن از از Normal and Displacement Maps
آموزش کار کردن با امکان GoZ موجود در نرم افزار ZBrush
آموزش کار بیشتر بر روی UV ها در نرم افزار Maya
آموزش ساخت Mesh های پایه در نرم افزار مایا
آموزش تغییر دادن توپولوژی ها در نرم افزار مایا
آموزش ساخت Accessorie ها در مایا
آموزش خروجی گرفتن از Geometry برای رندر
آموزش استفاده از امکان Multi Map Exporter
عنوان اصلی : Introduction to Tracking in Autodesk Toxik
در این مجموعه آموزش استفاده از امکان Tracker نرم افزار Toxik
را به منظور یافتن مکان شی خاصی در یک ویدیو را خواهید آموخت . همان طور
که می دانید یافتن یک شی در ویدیو امری مهم به منظور هماهنگ نمودن یک عکس
با حرکات آن شی در فیلم و تغییر دادن اندازه و دیگر خصوصیات آن جسم است .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 43 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار Toxik آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش شروع به کار با امکان Tracker نرم افزار Toxik : Tracking یک نقطه ای
آموزش استفاده از Tracker د نقطه ای در این نرم افزار
آموزش استفاده از چهار نقطه به منظور Tracking
آموزش چگونگی ویرایش داده های نقاط Tracking
آموزش ساخت مسیریابی های بی نقص با استفاده از تکنیک اصلاح رنگ ها
آموزش استفاده از Edge Node به منظور اصلاح Track های چهار نقطه ای
آموزش ترکیب بازتاب ها بر روی Track های چهار نقطه ای
Using the CC_Basics Match features to dim reflections
عنوان اصلی : Exploring Animation Principles in Maya 2011, Secondary Action
تکنیک Secondary Action را می توان با یک مثال به سادگی تعریف نمود ،
تصور کنید شخصیت سه بعدی انیمیشن به زمین بخورد و دست و پا و سر او هیچ
حرکتی ننماید این بسیار دور از واقعیت و انتظار مخاطب می باشد .
بوسیله تکنیک ذکر شده می توان این نواقص را پوشش داده و انیمیشن های بسیار باور پذیری را تولید نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 19 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مبانی انیمیشن سازی در مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
درک کامل مفهوم Secondary Action و کاربردهای آن
آموزش استفاده از Secondary Action به منظور افزایش واقعی بودن انیمیشن
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Maya Animation Animating with Props in Maya 2011
یکی
از مواردی که در انیمیشن سازی بسیار حائز اهمیت می باشد ، تولید انیمیشن
های تعمال کاراکتر انسانی با اشیا محیط است ، در این کورس آموزشی با
استفاده از انجام پروژه های عملی و پر کاربرد بر این تکنیک مسلط می شوید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 51 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا 2011 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش تولید انیمیشن نزدیک شدن به اشیا و گرفتن آن ها در دست
آموزش متحرک سازی انیمیشن محدود نمودن حرکات Object از طریق پروژه انیمیشن سازی نوشتن با قلم
آموزش ساخت اسکلت بندی و یا همان Rigging برای اشیا پیچیده تر
Space-Switching Without Objects
عنوان اصلی : Digital Painting - Arms and Hands
در این کورس آموزشی به صورت گام به گام با نحوه نقاشی بازو و دست به خوبی آشنا می شویم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نقاشی آشنا می شویم :
آموزش نقاشی بازو
آموزش نقاشی دست
آموزش نکاتی در مورد نقاشی بازو
عنوان اصلی : Integrating Titles into Footage in Composite 2011
آموزش ترکیب فیلم ها با یک متن بسیار زیبا توسط نرم افزار Composite 2011 ، این تکنیک به ویژه می تواند به منظور یادگیری ساخت تیتراژ فیلم ها بسیار مفید باشد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار Composite 2011 آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آموزش وارد نمودن و تنظیم محتوای مورد استفاده به منظور Compositing
آموزش دنبال کردن حرکات و افزودن تغییرات دو بعدی
آموزش افزودن بافت به اسلات ( Slate ) با استفاده از امکانات Noise و CC موجود در این نرم افزار
آموزش ایجاد سایه های دلخواه به وسیله Drop Shadow Node
آموزش استفاده از Emboss PXL Node به منظور ساخت افکت متون سه بعدی
آموزش استفاده از منابع نوری مناسب و کنترل نمودن شدت منابع نوری
آموزش جامع استفاده از امکان Luma Keyer به منظور ایزوله نمودن Plate Shadow برای لایه بندی
آموزش استفاده از سایه های ایستا با استفاده از Tracker و Garbage Mask
آموزش متحرک سازی سایه ها با استفاده از چندین ماسک
آموزش نهایی سازی Compositing
آموزش پر نمودن سایه ها بوسیله یک Slate ویرایش شده
عنوان اصلی : Integrating Titles into Footage in Nuke 6.1
آموزش ترکیب فیلم ها با یک متن بسیار زیبا توسط نرم افزار Nuke ، این تکنیک به ویژه می تواند به منظور یادگیری ساخت تیتراژ فیلم ها بسیار مفید باشد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار Nuke آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش وارد نمودن محتوای مورد نیاز جهت Compositing
آموزش دنبال نمودن حرکات و افزودن متون
آموزش ساخت یک افکت سه بعدی به وسیله امکان Subtle Emboss
آموزش ساخت یک سایه با استفاده از Tracker and Roto Nodes
Rotoscoping our arm shadows
Rotoscoping our body shadows
آموزش پر نمودن سایه ها بوسیله متونی که رنگ آن ها اصلاح شده
آموزش اطلاح رنگ پس زمینه به منظور افزایش اختلاف رنگ
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Introduction to Paragraph Styles and Character Styles in InDesign CS5
در این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی سبک دهی ( Styling ) متون و حروف را در InDesign فراخواهید گرفت ، همچنین استفاده از عکس ها به منظور زیبا سازی فایل های InDesign را فرا می گیرید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 5 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش صفحه بندی آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
مروری بر سبک دهی به پاراگراف ها در InDesign CS5
آموزش ساخت و اعمال یک Style به پاراگراف های مورد نظر
آموزش ویرایش و بهبود سبک های پاراگراف
آموزش مدیریت سبک های پاراگراف شامل کپی برداری ، سازمان دهی و حذف
آموزش مدیریت روند کار با سبک های پاراگراف
آموزش تعریف یک ارتباط والد / فرزند بین سبک های پاراگراف
مروری بر سبک دهی به حروف در InDesign CS5
آموزش اعمال افکت آب بر روی حروف
آموزش ساخت لیست های علامت و شماره گذاری شده با استفاده از Paragraph Styles
آموزش استفاده چند سطحی از سبک ها : مثال اول
آموزش استفاده چند سطحی از سبک ها : مثال دوم
آموزش یافتن سبک های به کار رفته در سند
عنوان اصلی : Advanced Compositing Workflows with Maya and Fusion
در این مجموعه آموزش چگونگی رندر صحنه مایا را به صورت muti-pass فرا می گیرید ، همچنین پروسه و روند کامل استفاده ترکیبی از نرم افزارهای Maya و Fusion رامی آموزید
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که در قالب 1 حلقه CD و به مدت زمان 2 ساعت و 13 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا و فوژن آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات و آشنایی با سرفصل های این کورس آموزشی
آموزش مهیا سازی فضای نرم افزار مایا برای multi-pass Rendering
آموزش ساخت Contribution Map ها برای multi-pass Rendering
آموزش تنظیم Render Passes در Mental Ray
آموزش استفاده از بافر رنگ سفارشی برای Pass های ویژه
آموزش ساخت لایه های جدید رندر و استفاده از Layer Overrides
آموزش وارد نمودن و یا همان Import کردن Render Pass ها به نرم افزار Fusion
آموزش استفاده از Merge ها به منظور ترکیب 3D Render Passes
آموزش تصحیح رنگ ها به وسیله افکت ها و ماسک ها در Fusion
آموزش متصل کردن پس زمینه و پیش زمینه
آموزش تصحیح معایب HDR بوسیله Clipping و Matt’s White
آموزش نقاشی یا Painting کانال های Alpha به منظور برخی از اصلاحات
آموزش عمق دادن به تصویر بوسیله افکت Blur
آموزش عمق دادن به زمینه
آموزش حذف و اصلاح خطاهای رخ داده در زمینه ایجاد افکت عمیق جلوه دادن ( Depth of Field )
آموزش افزودن افکت Chromatic Aberration به تصاویر
آموزش ساخت نهایی برخی از جزئیات
Blurring the Depth Pass to fix tiny interpolation issues
عنوان اصلی : Particle Morphing in RealFlow
در این کورس آموزشی خواهید آموخت که چگونه بر روی ذرات مایعات در نرم افزار RealFlow کار کنید تا آن ها از شکلی به شکل دیگر در آیند .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 30 دقیقه ارائه می گردد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش RealFlow آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش تنظیم اولیه پروژه
آموزش کار کردن با Daemon ها
آموزش افزودن ذرات بیشتر به منظور پر کردن شکل
آموزش پایان دادن به شبیه سازی
عنوان اصلی : Particle Morphing in RealFlow
در این کورس آموزشی خواهید آموخت که چگونه بر روی ذرات مایعات در نرم افزار RealFlow کار کنید تا آن ها از شکلی به شکل دیگر در آیند .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 30 دقیقه ارائه می گردد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش RealFlow آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش تنظیم اولیه پروژه
آموزش کار کردن با Daemon ها
آموزش افزودن ذرات بیشتر به منظور پر کردن شکل
آموزش پایان دادن به شبیه سازی
عنوان اصلی : Sculpting Hard Surfaces in ZBrush 3.5
در این مجموعه آموزش بسیار کاربردی شما بر استفاده از ابزارهای Sculpting در نرم افزار ZBrush مسلط می شوید و به ویژه در زمینه کار با ابزارهای حجاری سطوح سخت تخصص می یابید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی ZBrush است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 17 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ایجاد حجم پایه
آموزش شکل دادن به حجم بخش اول
آموزش شکل دادن به حجم بخش دوم
آموزش استفاده از Polish Brushes
آموزش استفاده از امکان ماسک نرم افزار ZBrush
آموزش استفاده از امکان Auto-Masking
آموزش استفاده از Planer Brushes
آموزش افزودن جزئیات به آلفای سفارشی
آموزش افزودن ماتریال و رنگ
آموزش ساخت فک برای شخصیت مورد نظر
آموزش قراردادن پیچ و مهره های لازم بر روی شخصیت
آموزش استفاده از ReMesh
آموزش ساخت چشم مکانیکی شخصیت
آموزش نهایی سازی جزئیات چشم
آموزش افزودن دندان به شخصیت
عنوان اصلی : Presentation Techniques in ZBrush 4
به
منظور فروش مدل های سه بعدی و کسب در آمد از آن ها نیازمند ارائه نمایشی
از آن ها به خریداران بالقوه هستید ، در این مجموعه آموزش کاربردی ترین
تکنیک ها در این زمینه به شما آموخته می شود .
توجه !!! ایده های مطرح شده در این مجموعه آموزش را می توان به منظور ارائه
کار خود در دیگر نرم افزار های سه بعدی نیز به کار ببرید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
آموزش ذخیره سازی عکس کاراکتر تولید شده در نرم افزار ZBrush
آموزش ذخیره سازی یک انیمیشن ساده که تمامی قسمت های کاراکتر ساخته شده در ZBrush را نمایش می دهد
آموزش تغییر دادن حالت قرار گیری کاراکتر به منظور بیان بهتر احساسات آن
آموزش استفاده از ماده ( Material ) و Render مناسب به منظور نمایش بهتر کاراکتر ساخته شده در این نرم افزار
آموزش نمایش حالات مختلف یک کاراکتر سه بعدی
آموزش استفاده از اشیا بیشتری در صحنه که بر زیبایی و درک از کاراکتر می افزایند
آموزش نمایش بخش های تشکیل دهنده یک کاراکتر در انیمیشنی کوتاه
آموزش نمایش احساسات مختلف کاراکتر در طول یک انیمیشن کوتاه
آموزش استفاده از حرکات دوربین به منظور نمایش هر چه بهتر کاراکتر
آموزش استفاده از پس زمینه مناسب و هماهنگ با کاراکتر
آموزش ساخت یک ویدیوی نمایشی از کاراکتر
آموزش استفاده از عنصر موسیقی در هنگام نمایش کاراکتر
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 1 ساعت و 30 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
کد محصول : 2674
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Animating Game Characters in Maya 2011
در این مجموعه آموزش چگونگی متحرک سازی مدل های سه بعدی خاص ( شخصیت های بازی ) را به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 43 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش مهیا نمودن صحنه برای ساخت یک پروژه ایده ال
آموزش متحرک سازی بالاتنه کاراکتر
آموزش افزودن حرکات به پای راست کاراکتر
آموزش کارکردن بر روی بازوی چپ کاراکتر
آموزش نهایی سازی کار بر روی بازوی چپ
آموزش متحرک سازی بازوی راست
آموزش متحرک سازی سر کاراکتر
آموزش مهیا سازی صحنه به منظور ساخت انیمیشن حمله کاراکتر به حریف
آموزش شروع ساخت حرکات مبارزه کاراکتر بازی
آموزش ساخت ضربات نوع اول ، دوم و سوم
آموزش قرار دادن شکل بدن کاراکتر بازی در حالت حمله
آموزش ساخت ضربات چرخشی
آموزش اصلاح شکل قرارگیری پاها در هنگام مبارزه
آموزش ویرایش f-curves
آموزش انجام برخی اصلاحات نهایی
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Creating a Handgun in ZBrush 4
در این مجموعه آموزش از طریق مدل سازی و حجاری ( Sculpting ) یک اسلحه کمری سه بعدی بر چگونگی استفاده از ابزارها و امکانات سطح سازی در ZBrush 4 مسلط خواهید شد .
همچنین کار با براش ها ، ابزارهای شکل دهی ، امکان Shadowbox و .... از دیگر مطالبی است که در این مجموعه آموزش خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات و آشنایی با فهرست دروس این مجموعه
آموزش ساخت شکل اصلی اسلحه بوسیله امکان Shadowbox این نرم افزار
آموزش بهبود شکل پایه اسلحه
آموزش مدل سازی ماشه و متعلقات آن
آموزش ساخت توپولوژی جدید برای اسلحه
آموزش مدل سازی بخش خارج کننده پوکه فشنگ
آموزش ساخت جزئیات مورد نظر بر روی اسلحه
آموزش مدل سازی لوله شلیک اسلحه
آموزش ساخت جلو و عقب اسلحه
آموزش ساخت دسته و ماشه اسلحه
آموزش مدل سازی تسمه اسلحه
آموزش استفاده از امکانات توپولوژی نرم افزار ZBrush 4 به منظور ساخت تزئینات روی دسته اسلحه
آموزش نهایی سازی شکل دسته اسلحه
آموزش مدل سازی بخش هایی از اسلحه که به منظور بالابردن امنیت از آن ها استفاده می گردد
آموزش اعمال ماتریال های مناسب بر روی قسمت های مختلف اسلحه
آموزش اعمال برخی جزئیات نهایی به منظور زیبا سازی اسلحه
عنوان اصلی : Creating Game Weapons with 3ds Max and Mudbox
یکی
از مدل هایی که باید برای بازی های ماجراجویانه سه بعدی طراحی نمود مدل
اسلحه می باشد در این کورس آموزشی ساخت یک اسلحه زیبا را در نرم افزار های 3Ds Max و Mudbox خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 2 ساعت و 7 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی اسلحه در نرم افزار های تری دی مکس و Mudbox آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت شکل اولیه اسلحه
آموزش ساخت UV های مورد نیاز برای شکل اولیه اسلحه
آموزش افزودن دو تیغه به شکل اولیه اسلحه
آموزش ساخت خنجر های کوچک موجود روی اسلحه
آموزش مدل سازی دسته اسلحه
انتقال مدل ساخته شده به نرم افزار Mudbox
آموزش حجاری سپر موجود بر روی اسلحه
آموزش نهایی سازی جزئیات سپر
آموزش رنگ آمیزی سپر
آموزش طراحی جزئیات تیغه های اسلحه و رنگ آمیزی آن ها
آموزش طراحی جزئیات دسته اسلحه
آموزش افزودن Specular Map
آموزش خروجی گرفتن از مدل ساخته شده در Mudbox
آموزش سر هم کردن قسمت های مختلف اسلحه در 3Ds Max
عنوان اصلی : Creating a Tri-Fold Brochure in InDesign CS5
از
بروشور ها می توان به عنوان یکی از بهترین اسناد تبلیغاتی نام برد ، در
این کورس آموزشی می توانید به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخت
زیباترین بروشورها را به صورت اصولی بیاموزید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 20 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش InDesign CS5 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش تنظیم مناسب سند به منظور شروع به کار
آموزش استفاده از ابزار Guide این نرم افزار به منظور ساخت شبکه بندی بر روی سند ( Grids )
آموزش ذخیره سازی قالب سند
آموزش افزودن عکس هایی به فضای داخلی یک بروشور
آموزش افزودن اطلاعات به فضای خارج بروشورها
آموزش اعمال افکت هایی بر روی متون موجود بر روی بروشور
آموزش افزودن اطلاعات به قسمت داخلی بروشور
آموزش تنظیم سبک متون بروشور
آموزش ساخت سبک پاراگراف ها برای بروشور
آموزش مدیریت Reoccurring Graphics
آموزش خروجی گرفتن از بروشور به فرمت PDF
آموزش پکیج سازی فایل بروشور
عنوان اصلی : Designing a Logo in Illustrator - Mo! TV
در این مجموعه آموزش نحوه ساخت لوگو از متون را در نرم افزار Illustrator فرامی گیرید ، این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که در قالب 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 40 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Illustrator آشنا می شویم :
آموزش مروری بر این کورس آموزشی و شکل دادن به تلویزیون ( طرح پایه لوگو )
آموزش افزودن آنتن به شکل اولیه تلوزیون که در درس پیش ساخته ایم
آموزش شروع به کار با نوشته روی تلویزیون
آموزش افزودن متن ثانویه به لوگو
عنوان اصلی : Exploring Modeling Workflows in Maya 2011
اگر
شما اندکی با نرم افزار مایا 2011 آشنا هستید و اکنون قصد دارید به صورت
گام به گام و از مبتدی تا پیشرفته مدل سازی سه بعدی در این نرم افزار را
بیاموزید این آموزش برای شما بسیار مفید است .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 41 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش شروع نمودن به مدل سازی
آموزش مدل سازی یک کتاب سه بعدی بوسیله امکان Box Modeling نرم افزار مایا
آموزش مدل سازی یک کتاب با استفاده از امکان Lofting
آموزش مدل سازی کتاب با استفاده از NURBS
آموزش استفاده از یک عکس به عنوان منبع مدل سازی
آموزش مدل سازی چشم با استفاده از امکانات Polygon Modeling
آشنایی با موارد کاربرد مدل های سه بعدی
آموزش مدل سازی گوش
آموزش ساخت گوش بوسیله منحنی ها
آموزش بهبود شکل گوش کاراکتر
آموزش مدل سازی چرخ اتومبیل بوسیله امکان Polygon Modeling مایا 2011
آموزش مدل سازی چرخ اتومبیل بوسیله امکان NURBS مایا 2011
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 41 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
کد محصول : 2668
عنوان اصلی : Creature Rigging in Maya : Insects
همان طور که می دانید فرایند ساخت و استفاده از کنترل کننده های کاراکترها در مایا و برخی دیگر از نرم افزار های سه بعدی Rigging می نامند . Rigging مناسب کنترل بی نظیری بر روی مکانیک و حرکات
کاراکترها را باعث می شود که از سویی به ساخت سریعتر کاراکترها کمک می کند و
از سوی دیگر باعث می شود حرکات شخصیت ها بسیار طبیعی به نظر برسد .
در این مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است ساخت و کارکردن با اسکلت بندی و Rigging کاراکترها در مایا را خواهید آموخت ، این مجموعه آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 10 دقیقه و در قالب 4 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند ارائه شده است .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شوید :
آموزش تنظیم اشیا نسبت به مهره ها بوسیله اسکریپت نویس MEL
آموزش نوشتن یک اسکریپت MEL به منظور Snap کردن Object ها
آموزش مهیا سازی فضای کاری نرم افزار مایا برای Rigging
آموزش ساخت اسکلت پایه بر پایه آناتومی حشره
آموزش ساخت Joint های سر حشره در مایا
آموزش متصل نمودن Joint ها به پای پشتی حشره بوسیله یک اسکریپت MEL
آموزش استفاده از اسکریپت های MEL به منظور ساخت Bone ها ( مهره ها )
آموزش خم کردن عضلات پای حشره در نرم افزار مایا
آموزش کنترل بیشتر بر روی قسمت های خم شده کاراکتر
آموزش کنترل پاهای حشره بوسیله IK System
آموزش روش های کنترل بیشتر بر روی Rigging حشره در نرم افزار مایا
آموش افزودن یک کنترل پای جلوی چپ حشره
آموزش ساخت کنترل کننده های جداگانه برای ویژگی های Translate یا Rotate
آموزش تمام کردن Rigging پای عقب چپ و پای جلوی راست حشره در نرم افزار Maya
آموزش قرار دادن کنترل های Object در مکان مناسب
آموزش ساخت کنترل کننده سر حشره در نرم افزار مایا
آموزش Rigging فک و شاخک های حشره در نرم افزار Maya
آموزش کنترل Gaster بوسیله انواع محدود کننده ها
آموزش کنترل IK Flipping
آموزش ساخت کنترل کننده قسمت انتهایی حشره در نرم افزار Maya
آموزش ساخت کنترل های ( یا همان کنترل کننده های ) قفسه سینه حشره در نرم افزار مایا
آموزش برخی از مراقبت های لازم در ساخت کنترل کننده های بدن حشره در برنامه مایا
آموزش افزودن کنترل کننده Broken Hierarchy برای قفسه سینه و نیش حشره
آموزش نهایی سازی کنترل کننده های Rig در نرم افزار مایا
آموزش کارکردن با Character Set ها به منظور بالا بردن راحتی فرایند متحرک سازی در مایا
آموزش متصل کردن حشره ساخته شده به اسکلتی که برای او تهیه شده است
آموزش پردازش بیشتر جزئیات حشره در نرم افزار Maya
آموزش پردازش بیشتر جزئیات سر حشره در نرم افزار Maya
آموزش پردازش بیشتر جزئیات دمبرگ حشره در نرم افزار Maya
آموزش پردازش بیشتر جزئیات قفسه سینه حشره در نرم افزار Maya بخش اول
آموزش پردازش بیشتر جزئیات قفسه سینه حشره در نرم افزار Maya بخش دوم
آموزش وزن دهی آینه ای – ساخت پای چپ با کپی برداری آینه ای پای راست
آموزش استفاه از Component Editor برای تغییر سریع مقادیر وزن ها
آموزش نهایی سازی وزن پای چپ عقب
آموزش نهایی سازی وزن پای وسطی
آموزش اصلاح وزن جلو و میانه قفسه سینه در نرم افزار Maya
آموزش پرداخت جزئیات سر و شاخک های حشره در نرم افزار Maya
آموزش وزن دهی آینه ای
آموزش استفاده از Connection Editor Control در نرم افزار Maya
آموزش استفاده از Blendshape ها و Set Driven Keys
آموزش مهیا سازی فضای نرم افزار مایا برای مدل سازی
عنوان اصلی : Getting Started With Vue 8
همان طور که می دانید از نرم افزار Vue
می توان برای خلق محیط های طبیعی همچون جنگل ، کوهستان ، دریا ، دریاچه ،
رودخانه ، دشت و یا در سطح محدودتر به منظور ساخت گیاهان ، گل ها ، درخت و
حتی برگ های زیبای آن ها استفاده نمود .
از مزایای این نرم افزار امکانات بی نظیر آن برای مدل سازی بسیار سریع این
موارد می باشد به طوری که شما پس از آموختن این مجموعه آموزش می توانید دل
انگیز ترین محیط های طبیعی را در عرض چند ساعت مدل سازی نمایید .
این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی AsileFX است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 6 ساعت و 10 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار گرافیک سه بعدی Vue آشنا می شویم :
توجه ! در این کورس آموزشی کار با نرم افزار Vue را از طریق انجام پروژه های مدل سازی بسیار کاربردی خواهید آموخت .
آموزش مدل سازی آسمان و ابرهای موجود در آن بوسیله نرم افزار Vue 8
آموزش ساخت صحنه پاییز – درس اول آموزش ساخت برگ های لازم با چند کلیک ماوس
آموزش ساخت صحنه پاییز – درس دوم ساخت صحنه پاییز در یک پارک
آموزش ساخت صحنه پاییز – درس سوم آموزش ساخت صحنه پاییز بر روی یک تپه
آموزش ساخت صحنه پاییز – درس چهارم آموزش استفاده از لایه ها
آموزش نهایی سازی صحنه پاییز و استفاده از HDRI
آموزش مدیریت حرکات دوربین و رندر آن در نرم افزار Vue
آموزش کار با ماتریال ها ( مواد ) در نرم افزار Vue
آموزش مدل سازی دریا و تخته سنگ های بین آب دریا
آموزش دستکاری و Object ها در این نرم افزار
آموزش ساخت آسمان به همراه ابرهای آن در افق
آموزش ساخت یک محیط طبیعی بسیار زیبا و واقع گرایانه در این نرم افزار ( محیطی شبیه شمال کشورمان - جنگل و کوهستان در میان یکدیگر )
آموزش پیشرفته کار با متریال ها در این نرم افزار
آموزش برخی از موارد پایانی
عنوان اصلی : Mental Ray Production Shaders in Maya
در این کورس آموزشی بسیاری از امکانات و توانمندی های موجود در Mental Ray که به منظور واقعی جلوه دادن خروجی رندر لازم است را خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش رندر در مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش فعال سازی Production Shader های مخفی شده در نرم افزار Maya
Using the mip_rayswitch nodes
Utilizing the mip_motion_vector node
Using the mip_motionblur node
Exploring the mip_render_subset node
Utilizing the mip_gamma_gain node
Using the mip_card_opacity node
Compositing live-action environments into CG scenes
Using the mip_matteshadow nodes
عنوان اصلی : Rendering Enhancements in ZBrush 4
در این مجموعه آموزش بر استفاده از امکانات ، ابزارها و ویژگی های جدید Render افزوده شده به ZBrush 4 مسلط خواهید شد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش کارکردن با سایه های BPR در نرم افزار ZBrush 4
آموزش رندر نمودن Ambient Occlusion در نرم افزار ZBrush
آموزش رندر نمودن Refractive Transparency در نرم افزار ZBrush 4
آموزش استفاده از امکان Fresnel Overlay material در نرم افزار ZBrush
آموزش رندر نمودن Subsurface Scattering در این نرم افزار
آموزش Multi-Pass Rendering
آموزش رندر نمودن یک قطعه متحرک سازی شده در ZBrush
عنوان اصلی : Rendering Interiors with V-Ray for Maya
در این کورس آموزشی تمامی تکنیک های مورد نیاز به منظور نورپردازی و رندر فضاهای داخلی ساختمان ها را در نرم افزار مایا به وسیله V-Ray به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 16 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش V-Ray در مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش آماده سازی محیط به منظور شروع کار
آموزش تنظیم منبع نور اصلی صحنه
آموزش افزودن منبع نور ثانویه به صحنه
آموزش نهایی سازی نورپردازی اولیه
آموزش افزودن V-Ray Material به سقف و کف
آموزش بهبود ماده ( Material ) استفاده شده برای کف اتاق
آموزش اعمال V-Ray Material به صندلی
آموزش ساخت بافت و ماده برای بالش های موجود دراتاق
آموزش افزون ماتریال مناسب برای قالیچه و تابلوهای نقاشی موجود در محیط
آموزش افزودن ماتریال به میز موجود در اتاق
آموزش اعمال ماتریال لازم برای میوه های موجود در اتاق
آموزش رندر نمودن Maya Smooth Mesh Object in V-Ray
آموزش اعمال افکت شفافیت به پرده ها
آموزش انجام آخرین تنظیمات رندر
آموزش استفاده از فتوشاپ به منظور افزودن آخرین تغییرات به رندر
برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...
عنوان اصلی : Utilizing Render Elements in Vray for Maya
پس از یادگیری این مجموعه آموزش می توانید به سادگی با استفاده از Render Element های V-Ray و استفاده از Multi Pass ها بیشترین کنترل رندر نهایی را در دست بگیرید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 28 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش رندر در مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
مقدمه ای بر عناصر رندر موجود در V-Ray
آموزش ساخت و نمایش دادن عناصر رندر
آموزش ترکیب عناصر رندر
آموزش رندر نمودن یک Material در V-Ray
آموزش استفاده از Multi Matte Render Element
آموزش رندر یک Depth Pass با استفاده از امکانات حیرت انگیز V-Ray
آموزش رندر نمودن بافت های به منظور جداسازی عناصر رندر
آموزش رندر نمودن مواد ( Material ) به منظور جداسازی عناصر رندر
آموزش انتخاب نور مناسب به منظور رندر
Rendering a velocity pass in V-Ray
آموزش استفاده از امکانات لایه های رندر و عناصر رندر به صورت ترکیبی
Compositing Raw Render Elements from V-Ray
عنوان اصلی : Working with Spotlight in ZBrush 4
همان طور که می دانید Spotlight امکانی است که در نسخه 4 نرم افزار ZBrush افزوده شده است و از آن می توان به منظور استفاده از عکس ها به عنوان پایه ای برای حجاری ( Sculpting ) و تولید بافت ( Texturing ) استفاده نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 8 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار ZBrush آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش مبانی Spotlight و چیستی و کاربردهای آن
آموزش تغییر شکل دادن تصاویر در Spotlight
آموزش نقاشی و یا ترسیم بوسیله امکان Spotlight در نرم افزار ZBrush
آموزش اعمال بافت ها
Nudging images for better fit
آموزش تنظیم نمودن عکس ها
آموزش کپی برداری از عکس ها
آموزش نقاشی بوسیله Spotlight
آموزش حجاری ( Sculpting ) بوسیله Spotlight
آموزش نقاشی بوسیله چندین لایه
عنوان اصلی : 12 Principles of Animation in Maya
حرکات
بسیاری از کاراکترهای سه بعدی بی روح و غیر واقعی می باشد ، بنابراین
مطئنا طراح این شخصیت ها اصول و روش هایی را نیاموخته بوده است . این
مجموعه آموزش 12 اصل را برای ساختن انیمیشن های واقعی و دلپذیر به دانش
پژوه خواهد آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به مدت زمان 2 ساعت و 45 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Maya آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات و آشنایی با این کورس آموزشی
آموزش مرتبط سازی زمان و حرکت در انیمیشن ( تنظیم حرکات در طول زمان ) برای نشان دادن وزن
آموزش مرتبط سازی زمان و حرکت در انیمیشن ( تنظیم حرکات در طول زمان ) برای نشان دادن حرکت
مرتبط سازی زمان و حرکت در انیمیشن ( تنظیم حرکات در طول زمان ) برای نشان دادن تمایز بخش های مختلف انیمیشن
آموزش چگونگی تغییر دادن حالات شخصیت انیمیشن در طول نمایش آن
آموزش نهایی سازی جزئیات تغییر حرکات شخصیت در طول انیمیشن
آموزش واقعی جلوه دادن حرکت رو به جلوی شخصیت های انیمیشن در تری دی مکس
آموزش ترکیب آن چه تا کنون در مورد حرکت رو به جلو و تغییر حرکت شخصیت انیمیشن فراگرفته ایم
آموزش واقعی تر ساخت نوعی از حرکت تحت عنوان Follow Through ( حرکت بخش هایی از جسم که متصل به مرکزی هستند در پی حرکت آن مرکز )
آموزش کارکردن بر روی حرکات ثانویه (مثل حرکات لرزش زانوی کاراکتر در حالت ترس )
آموزش ایجاد حرکات کشیدن و فشردن کاراکترهای انیمیشن و آشنایی با موارد کاربرد هر یک
موزش ایجاد حرکات کشیدن و فشردن بدن شخصیت های انیمیشن در مواقع لازم ( مانند هنگام خمیازه کشیدن )
آموزش روح دادن به حرکات صورت شخصیت های انیمیشن
آموزش متحرک سازی شخصیت سه بعدی در طول یک مسیر
آموزش متحرک سازی سر و صورت کاراکتر در طول یک مسیر
آموزش ایجاد حرکت به درون و بیرون
آموزش حرکت دادن شخصیت سه بعدی به درون و بیرون و متوقف ساختن حرکت آن در مکان مناسب
آموزش ساخت حرکات مختلف بدن شخصیت انیمیشن به طور همزمان ( به عنوان مثال حرکت شخصیت سه بعدی در هنگام یک مسابقه ورزشی )
آموزش طراحی حرکاتی به شخصیت که به او احساس می دهد بخش اول
آموزش طراحی حرکاتی به شخصیت که به او احساس می دهد بخش دوم
درک مفاهیم Staging
آموزش طراحی برخی دیگر از حرکات به شخصیت سه بعدی در نرم افزار تری دی مکس