فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک

فروشگاه سافت پیک - فروشگاه فیلم های آموزشی شبکه ، گرافیک ، سع بعدی ، نرم افزار ، مالتی مدیا ، طراحی وب و برنامه نویسی و آموزش ز

آموزش اعمال افکت های نوری بر روی عکس ها در فتوشاپ بوسیله ابزارها



عنوان اصلی : Drawing With Light-21st Century Dodging and Burning

امکانات وسیع فتوشاپ به شما این امکان را می دهد که از ابزارهای گوناگون آن به منظور ساخت زیباترین جلوه های هنری استفاده نمایید ، یکی اززیباترین این جلوه ها ، افکت های نوری است که در این مجموعه آموزش تولید این گونه افکت ها را به وسیله ابزارهای مختلف فتوشاپ خواهیم آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Kelby Training است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش فتوشاپ آشنا می شویم :
آموزش اعمال انواع افکت های رسم نور بر روی عکس ها در
Photoshop
آشنایی با افکتی به نام
Side Effect و مزایا و معایب آن
آموزش سریع و کاربردی استفاده از امکانات انتخاب (
Select ) و Masking درفتوشاپ
آموزش استفاده از امکان
Gradient Mask ها در فتوشاپ
آموزش کاربرد افکت های نوری بر روی برخی از حاشیه های عکس ها
آموزش استفاده از
Luminance Masks
آموزش کاربرد
Contour Mask ها در پروژه های فتوشاپ
آموزش ترکیب نورها
آموزش تکنیک ها و پروسه رسم در فتوشاپ



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش جامع شناخت وسیله نوردهی Nikon SB-900 و عکاسی با آن


عنوان اصلی : Working with Nikon SB-900

در این مجموعه آموزش در ابتدا امکانات و قسمت های مختلف یکی از تجهیزات نوردهی تولیدی شرکت Nikon یعنی  Nikon SB-900 خواهید آموخت و پس از آن مانند دیگر آموزش های عکاسی موسسه Kelby Training مدرس به سراغ عکاسی از سوژه در آتلیه خود و همچنین در طبیعت می نماید تا بیشتر بتوانید به ارزش این وسیله حرفه ای پی ببرید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Kelby Training است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 2 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش عکاسی آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آشنایی با بخش های مختلف این سیستم نوردهی
آشنایی با امکانات
Exposure Value و Master Flash موجود در این وسیله
آشنایی با امکان
Versatility در Nikon SB-900
آموزش استفاده از امکان
Zoom بی نظیر موجود در این وسیله
آموختن نکات باقی مانده در رابطه با
Nikon SB-900
آموزش گرفتن یک سری عکس ساده از سوژه در آتلیه مدرس
آموزش تغییر دادن نور به صورت
Improvised Diffusion
آموزش استفاده از انواع حالت های نوری با یک نور
آشنایی با استفاده از
Remote Flash ( زدن فلاش از راه دور )
آموزش فلاش زدن از میان یک چتر
آموزش نورپردازی به مدل عکاسی از میان پنجره
آموزش برخی از تکنیک های جدید عکاسی بخش اول
آموزش برخی از تکنیک های جدید عکاسی بخش دوم
آموزش برخی از تکنیک های جدید عکاسی بخش سوم
آموزش تنظیم نور
آموزش تغییر دادن تنظیمات
آموزش استفاده از دو منبع نور برای عکاسی از مدل
آموزش تغییر لنردوربین
آشنایی با
Lace Shadow Pattern
آموزش استفاده مد گونه از نور
آموزش عکاسی از سوژه در طبیعت بخش اول
آموزش عکاسی از سوژه در طبیعت بخش دوم

پس از دنبال کردن این مجموعه آموزش بر استفاده از Nikon SB-900 مسلط شده و با تکنیک های عکاسی ای که در این مجموعه با آن ها آشنا شده اید می توانید گوی سبقت را از دیگران بربایید .


برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش کامل رندر بوسیله Mental Ray در نرم افزار Maya



عنوان اصلی : Mental Ray in Maya Rendering Workflow

در این کورس آموزشی هر آن چه را که لازم است برای رندر های بی نقص و زیبا در Maya بوسیله منتال ری بدانید به شما آموزش داده خواهد شد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی
آشایی با چگونگی کار فوتون های
Global Illumination و نحوه استفاده از GI
آموزش استفاده از تکنیک
Final Gather
آموزش ذخیره سازی ، استفاده مجدد و مصور نمودن نقشه های
Final Gather
آموزش استفاده ترکیبی از
Global Illumination و Final Gather
آموزش استفاده از نورپردازی مبتنی بر عکس به منظور رندر واقعی در مایا
آشنایی با تکنیک هایی که کمک می کنند رندر کیفیت بی نظیری داشته باشد
آموزش استفاده از
Caustic Photons به منظور ساخت بازتاب های واقعی نور
آشنایی با صفات
Mental Ray نظیر Scatter , Reflection , Blur و . . .
آشنایی با خصوصیات و کاربردهای
Mental Ray DGS Material
آموزش استفاده از
Mental Ray Dielectric Material
آموزش استفاده از
Mental Ray Car Paint Shader
آموزش استفاده از
Sub Surface Scattering Node
آموزش استفاده از
Ambient Occlusion
آموزش استفاده از
Batch Bake Function
آموزش کار کردن با
Participating Volumes
آموزش استفاده از لایه های رندر
آموزش ساخت یک
Mental Ray Phenomenon بخش اول

آموزش ساخت یک Mental Ray Phenomenon بخش دوم



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش XML (Extensible Markup language)


آموزش XML ( Extensible Markup language  )
آموزش XML محصول موسسه آموزشی AppDev ارائه شده بر روی 5 حلقه CD به مدت زمان کلی 21 ساعت ( بیش از 7 ساعت زمان اجرایی ویدیوهای آموزشی که به در قالب نرم افزار Autorun به صورت کاملا طبقه بندی شده اجرا می گردند و 14 ساعت زمان پاسخ گویی به تست ها و کار با مثال های ارائه شده ) در قالب آموزش مالتی مدیا

در ادامه در ابتدا با برخی از خصوصیات موسسه آموزشی AppDev آشنا شده و پس از آن به معرفی سرفصل های درسی مجموعه می پردازیم :
از جذاب ترین خصایص محصولات آموزشی کمپانی
AppDev می توان به موارد زیر اشاره کرد :
تدریس گام به گام ( از مبتدی تا پیشرفته ) :
از برتری های موسسه
AppDev بر بسیاری از دیگر کمپانی های تولید محتوای آموزشی همین تدریس از مبتدی تا سطح پیشرفته یک موضوع می باشد ( که در این آموزش XML به طور کامل از ابتدا تا سطح پیشرفته آموزش داده می شود )
محیط نرم افزاری غنی شامل :
ویدیو : که بخش اصلی تدریس به یکی از سه شیوه مقابل است . ویدیو ، ارائه توضیحات توسط مدرس ، تفهیم مطلب بوسیله انیمیشن
فایل های
PDF منبع آموزش : فایل های PDF ای برای هر بخش موجود است که مفاهیم آن درس را به همراه عکس و Source Code ها کاملا تشریح می نماید
تست : دو نوع تست در مجموعه های
AppDev دو نوع تست وجود دارند . تست قبل از آموزش و تست بعد از آموزش که دانش پژوه بسته به موقعیت در آن ها شرکت کرده ، و خود را می سنجد . در پایان هر تست کارنامه ای شامل تعداد پاسخ های صحیح ، تعداد پاسخ های غلط ، درصد پاسخ گویی و لینک به بخشی از ویدیو ها که مطالب آمده در آزمون از آن ها انتخاب شده است ارائه می گردد
واژه نامه : توضیح کوتاه در مورد تمامی واژه های ارائه شده در این مجموعه آموزش
XML
قسمتی تحت عنوان
Coach : برای هر درس محیطی Simulate ( شبیه سازی ) شده وجود دارد که می توانید مطالب آموخته شده در آن درس را تمرین نمایید و راهنماهایی برای درک صحیح تر موضوع وجود دارند همچنین امکانی تحت عنوان Coach Me وجود دارد که چنانچه ندانید چگونه باید اعمال خواسته شده را انجام دهید آن ها برای شما به صورت مرحله به مرحله به اجرا در می آیند .
تدریس عمیق :
بر خلاف بسیاری از آموزش های دیگر موسسه
AppDev موضوع را طوری ارائه می کند که یادگیری و درک آن بسیار ساده است ( به خاطر وجود مدرسان مسلط ، محیط نرم افزاری غنی و انواع روش های آموزش ) به طور مثال همین مجموعه XML این موسسه در قالب 5 حلقه CD و به مدت زمان کلی  21 ساعت می باشد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش
XML کمپانی AppDev آشنا می شویم :
معرفی و شناخت چیستی و کاربردهای
XML  ( Extensible Markup Language ) شامل 7 درس
آشنایی با داده های
XML  و فایل های کاربا این نوع داده ها شامل 8 درس
آشنایی تعریف و استفاده خوش ساختار از
XML شامل 7 درس
آموزش شناسایی خواص و مدل محتویات در
XML شامل 8 درس
آموزش
Validate نمودن یا در اصطلاح معتبر سازی اسناد XML بوسیله DTD  ها شامل 7 درس
و چندین و چند مطلب مفید دیگر در رابطه با
XML که با فراگیری آن ها کاملا با کاربردهای XML آشنا و بر استفاده از آن مسلط می گردید .



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش رندر بی نقص و با کیفیت در XSI توسط امکان Render Tree





عنوان اصلی : Introduction to XSI Render Tree

در این مجموعه آموزش استفاده از امکان Render Tree در نرم افزار XSI را به خوبی خواهید آموخت و بر چگونگی کنترل ظاهر و کیفیت رندر توسط Render Tree مسلط می شوید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 26 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار XSI آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش دستیابی به امکان
Render Tree
آموزش افزودن نودهای جدید و ایجاد اتصالات مورد نیاز
آموزش پارامترهای رنگ آمیزی
Material ها
آموزش پارامترهای رنگ آمیزی ویژه
آموزش پشتیبانی از بافت ها
آموزش ترکیب چندین عکس
آموزش راه های مختلف تنظیم بافت ها
Bump and Displacement Maps
Using Weight Maps to control different operators and as color mixing controls
آموزش از طریق پروژه ساخت پنجره رنگی : آموزش ساخت بافت ها
آموزش از طریق پروژه ساخت پنجره رنگی : آموزش رنگ آمیزی
آموزش از طریق پروژه ساخت پنجره رنگی : ویرایش پیشرفته بافت ها
آموزش از طریق پروژه ساخت پنجره رنگی : نورپردازی
آموزش از طریق پروژه ساخت پنجره رنگی : افزودن جزئیات مورد نظر به نورها
آموزش از طریق پروژه ساخت پنجره رنگی : استفاده از
Ambient Occlusion Node



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...



آموزش کار با Maya Hypershade



عنوان اصلی : Introduction to Maya Hypershade

در این مجموعه آموزش استفاده از امکانات Hypershade نرم افزار Maya را به خوبی خواهید آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 2 ساعت و 30 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش
Navigate بوسیله امکانات Hypershade
آموزش استفاده از
Bin ها
آموزش کارکردن با ماده سطوح بخش اول
آموزش کارکردن با ماده سطوح بخش دوم
آموزش در رابطه با
Anisotropic Material
آموزش در رابطه با
Blinn Material
آموزش در رابطه با
Tube and Lambert Material
آموزش در رابطه با
Ocean Shader Phong Material
آموزش در رابطه با
Phong E Material
آموزش کار با
Ramp Shader
آموزش
Shading Map
آموزش استفاده از
Background Shader
آموزش در رابطه با
Raytrace Attribute
آموزش استفاده از بافت های دو بعدی بخش اول
آموزش استفاده از بافت های دو بعدی بخش دوم
آموزش کار با
File Texture
آموزش در رابطه با
Movie Node
آموزش پیشرفته
Ramp Texture
آموزش استفاده از
Projection ها
آموزش استفاده از
Texture سه بعدی
آموزش ساخت
Shading Network بخش اول
آموزش ساخت
Shading Network بخش دوم
آموزش استفاده از
Bump Map ها
آموزش استفاده از
Shader لایه لایه
آموزش تبدیل بافت های سه بعدی به دو بعدی
آموزش پیشرفته
Material
آموزش استفاده از
Connection Editor
آموزش در رابطه با
Attribute Spreadsheet
آموزش برخی از نکات و ترفندها



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش نرم افزار Stitcher 2009



عنوان اصلی : Introduction to Stitcher 2009
آموزش ساخت تصاویر پاناروما در نرم افزار Stitcher 2009 ، در آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors به مدت زمان 2 ساعت و 50 دقیقه ارائه شده بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تصویری استفاده شده در روند تدریس

در ادامه با برخی از سرفصل های آموزشی این مجموعه آموزش  ساختن عکس های Panoramic در Stitcher آشنا می شویم :
مروری سریع بر این کورس آموزش نرم افزار
Stitcher
آموزش بخش های مختلف محیط کاربری نرم افزار
Stitcher و وظایف و عملکردهای هر یک از آن ها
آموزش رندر کردن عکس ها در بیرون
Stitcher
آموزش انواع فرمت فایل های خروجی نرم افزار
Stitcher 2009
آموزش بهبود کیفیت رندر پروژه های
Stitcher بوسیله روش های Blending
مقایسه روش های مختلف
Sharpening در نرم افزار Stitcher 2009
مقایسه روش های مختلف
Interpolation در نرم افزار Stitcher 2009
آموزش استفاده از امکان
Manual Stitch نرم افزار Stitcher برای پوشش مواردی که با Autostitche ها قابل انجام نیستند
آموزش استفاده از تنظیم دستی به منظور اصلاح وضعیت افقی عکس ها در نرم افزار
Stitcher
آموزش استفاده از امکان
Stencil نرم افزار Stitcher
آموزش ترکیب توانمندی های نرم افزار های
Stitcher و دیگر برنامه های ویرایش عکس
آموزش استفاده از
Stencil های با فرمت PSD و Partial Blends
آموزش روش های گوناگون یافتن
Stitche ها در پنجره Stitcher
آموزش چگونگی ساخت تصاویر پاناروما سیلندری بوسیله امکان
Fisheye Photos نرم ازفزار Stitcher 2009
آموزش اصلاح خطاهای بوجود آمده در زمین و یا آسمان تصویر پاناروما بوسیله امکان
Nadir در نرم افزار Stitcher
آموزش برخی دیگر از روش های اصلاح تصاویر
Panorama در نرم افزار Stitcher 2009
آموزش ساخت و تنظیم یک
HDR Cylindrical Panorama در نرم افزار Stitcher
آموزش رندر و نمایش
HDR Panorama ها در نرم افزار Stitcher 2009
آموزش ساخت یک انیمیشن در نرم افزار
Stitcher بوسیله حرکات دوربین
آموزش خروجی گرفتن به فرمت
Quick Time VR در نرم افزار Stitcher
آموزش ساخت ویدیوهای با کیفیت
QTVR در نرم افزار Stitcher بوسیله امکان Smart Blend این نرم افزار
آموزش ویژگی اسکریپت نویسی برای
Quick Time در نرم افزار Stitcher
آموزش افزودن لوگو به ویدیو های
QTVR ( Quick Time VR file ) بوسیله امکانات Stitcher
آموزش استفاده از امکان
Hotspots در نرم افزار Stitcher به منظور استفاده از لینک در ویدیو های QTVR
آموزش قرار دادن ویدیو های
QTVR ، لینک دار در صفحات وب ( منظور ویدیوهایی است که درون آن ها لینک وجود دارد  )
عکس های پانوراما می توانند به منظور ساخت تورهای مجازی گردشگری و مقاصد این چنینی و یا حتی تفریحی استفاده گردند . با یادگیری این کورس آموزشی شما کارکردن با یکی از بهترین نرم افزار های ساخت تصاویر پانوراما را خواهید آموخت .



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش پردازش الگوریتم های پردازش عکس بوسیله Adobe Pixel Bender


عنوان اصلی : Introduction to Adobe Pixel Bender

Adobe Pixel Bender یک زبان برنامه نویسی ارائه شده از سوی شرکت ادوبی است ، بوسیله Adobe Pixel Bender می توانید الگوریتم های پردازش عکس را پیاده سازی کنید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 50 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Adobe Pixel Bender آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت اولین فیتر برای فتوشاپ
آشنایی با مجموعه ابزارهای
Adobe Pixel Bender
آموزش استفاده از متغیرها
آموزش بارگذاری فیتر در فتوشاپ
آموزش بارگذاری فیتر در
After Effects
آموزش استفاده از فیتر در فلش



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش نرم افزار Autodesk Toxik 2010


عنوان اصلی : Getting Started with Toxik 2010

همان طور که می دانید نرم افزار Toxik برنامه ای برای Compositing است ، بوسیله امکانات این نرم افزار می توانید به اصلاح رنگ ها ، ماسک ، ترکیب و یا انیمیشن سازی عکس ها و . . . بپردازید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 22 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم  افزار Autodesk Toxik 2010 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت ترکیب ها و وارد کردن عکس ها به نرم افزار
Toxik
آموزش اتصال و خارج کردن از اتصال ابزارها بوسیله
Schematic Window
درک فرایند
Node و Blending دو عکس با یکدیگر
آموزش رندر کردن عکس ها خارج از نرم افزار
Toxik
آموزش استفاده از ابزارهای پایه اصلاح رنگ در نرم افزار
Toxik
آموزش استفاده از
Garbage Mask به منظور حذف تاثیر یک ابزار
آموزش استفاده از
Blending Modes برای ترکیب Render های سه بعدی
آموزش استفاده از ابزارهای ساخت عکس به منظور ساخت
Gradient ها
آموزش مبانی چرخاندن ، تتغییر اندازه و شکل دادن
Object ها در نرم افزار Toxik
آموزش انیمیشن سازی با نرم افزار
Toxik برای ساخت یک افکت Wipe
آموزش استفاده از
Context Points در نرم افزار Toxik
آموزش استفاده از پنل گزینه های ابزارها
آموزش استفاده از
Preset درون نرم افزار Toxik


برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...



آموزش پروسه Compositing بوسیله نرم افزار های Maya و Toxik



عنوان اصلی : Advanced Compositing Workflows with Maya and Toxik

در این مجموعه آموزش رندر کردن صحنه مایا ( منظور همان پروژه ها می باشد ) به صورت چندین Pass و یا همان Multi Passes در اصطلاح فنی را می آموزیم و سپس پروسه Compositing و یا همان ترکیب این رندر ها با یکدیگر بوسیله  نرم افزار Toxik را می آموزیم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 31 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار های مایا و Toxik آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش آماده سازی صحنه نرم افزار مایا به منظور
Multi Pass Rendering
آموزش ساخت
Contribution Map ها به منظور  Multi-Pass Rendering
آموزش تنظیم
Render Pass  در Mental Ray
آموزش استفاده از بافرهای رنگ برای رندر کردن ویژه
Passes
آموزش ساخت لایه
Render جدید
آموزش استفاده از
Display Modifier
آموزش استفاده از
Blend and Comps به منظور ترکیب 3D Render Passes
آموزش اصلاح رنگ  
Pass های مختلف بوسیله امکانات اصلاح رنگ
آموزش استفاده از
Streams to Composite
آموزش استفاده از تنظیم نودهای آلفا
آموزش استفاده از گروه ها برای سازماندهی به کار
آموزش اعمال افکت عمق دادن به صحنه
آموزش افزودن و توسعه یک آلفا به منظور اصلاح اشکالات
Edge
آموزش اصلاح رنگ
Depth Passes
آموزش اعمال افکت عمق دادن به پس زمینه
آموزش اصلاح اشکالات
HDR بوسیله Clamp Color
آموزش استفاده از ابزارهای نقاشی به منظور اصلاح
Depth Pass
آموزش استفاده از
Out of Range Node
آموزش ساخت نودهای رنگ و عمق
آموزش ترکیب سر و بدن  بوسیله
Control Edge
آموزش اصلاح
Color Bleeding
آموزش افزودن
Radial Aberration به عکس
آموزش اعمال جزئیات نهایی



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش کاربردی ساخت بازی سه بعدی بوسیله نرم افزار XSI



عنوان اصلی : Next-Generation Game Techniques with XSI

در این کورس آموزشی هر آن چه برای ساخت یک بازی سه بعدی مهیج نیاز دارید به شما آموخته می شود ، این مجموعه آموزش کار را بر روی یک مدل سه بعدی شروع کرده و سپس برنامه نویسی و متحرک سازی شخصیت های بازی را به خوبی آموزش می دهد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 2 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت و 44 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش بازی سازی آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
مقایسه ای بین کاراکترهای با کیفیت بالا و کاراکترهای با کیفیت پایین
آموزش ساخت
UV Layout مورد استفاده در کاراکتر بازی مورد نظر در Softimage
آموزش نهایی سازی
UV Layout
آموزش ساخت
Normal Map ها و Occlusion Map ها
آموزش ساخت
Texture و یا همان بافت مورد نظر در نرم افزار فتوشاپ شامل 3 درس
آموزش
Rigging شخصیت بازی
آموزش تنظیم وزن کاراکتر
آموزش ساخت انیمیشن راه رفتن کاراکتر بازی شامل 2 درس
آموزش خروجی گرفتن از
OGRE Mesh
آموزش تنظیم محیط برنامه نویسی
C++
آموزش ساخت برنامه برای شخصیت مبتنی بر کدهای موجود
آموزش قرار دادن کتابخانه های کد و فایل های صوتی و تصویری در مکان مناسب
آموزش بارگذاری کاراکتر خروجی گرفته شده به درون نرم افزار
Implementing a frame listener in order to properly update our program
آموزش اعمال انیمیشن و بافت به کاراکتر
Tweaking the shaders and applying the normal map to our character
آموزش افزودن نور به صحنه و باور پذیر نمودن آن
Building tangent data on the mesh to get the shader to work properly
Implementing the parallax shader on the floor surface



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش استفاده از امکانات نرم افزار رندر Mental Ray به منظور رندر



عنوان اصلی : Mental ray in XSI

در این کورس آموزشی بر تمام ریزه کاریهای رندر پروژه های نرم افزار XSI بوسیله Mental Ray مسلط خواهید شد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار XSI آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
مروری بر
Global Illumination
آموزش استفاده از
Final Gather
آموزش ذخیره سازی و استفاده مجدد از داده های
Final Gather
آموزش ترکیب
Global Illumination و Final Gather
آموزش نورپردازی مبتنی بر عکس ها
آموزش ساخت بازتاب های نور
آموزش استفاده از
Environment Shader
آموزش استفاده از
Ambient Occlusion Node
Render Map: baking color| bump
آموزش استفاده از
Render Map   به همراه Final Gather
آموزش استفاده از
Subsurface Scattering node
آموزش استفاده از امکان
Toon Rendering
آموزش کد نویسی
Shader  سفارشی



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش مدل سازی سه بعدی در XSI



عنوان اصلی : Polygon and Sub-D Modeling in XSI

در این کورس آموزشی می توانید تمامی ابزارها ، تکنیک ها و پروسه مدل سازی شخصیت ها ، اشیا و موجودات سه بعدی را به خوبی بیاموزید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 2 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 3 ساعت و 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدل سازی سه بعدی در XSI آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش سفارشی سازی تنظیمات ابزارهای نرم افزار
XSI
آموزش آماده سازی عکس پایه مدل سازی در فتوشاپ
آموزش مدل سازی سه بعدی شکل پایه بدن مدل
آموزش افزودن برخی جزئیات اولیه به بدن مدل مورد نظر
آموزش بهبود شکل شانه کرگدن
آموزش ساخت و اتصال پاهای جلویی به بدن کرگدن
آموزش اصلاح شکل پای جلویی کرگدن
آموزش ساخت و متصل نمودن پاهای عقبی کرگدن به بدن آن
آموزش اصلاح شکل پاهای عقبی کرگدن
آموزش مدل سازی شکل پایه سر کرگدن
آموزش مدل سازی دهان کرگردن
آموزش ساخت حفره چشم کرگدن
آموزش ساخت دیگر بخش های سر کرگدن
آموزش اصلاح شکل سر کرگدن
آموزش مدل سازی بینی کرگدن
آموزش مدل سازی شاخ کرگدن
آموزش طراحی جزئیات دهان کرگدن
آموزش بهبود جزئیات چشم کرگدن
آموزش مدل سازی گوش های کرگدن
آموزش
Subdividing Base Mesh
آموزش مدل سازی ناخن های کرگدن
Extracting and repurposing geometry
آموزش مدل سازی چین و چروک های پوست کرگدن



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...


آموزش امکانات نودهای رندر V-Ray در Maya Hypershade به منظور اجرا



عنوان اصلی : V-Ray Hypershade Nodes in Maya 2011

همان طور که می دانید Hypershade درمایا امکان ساخت ، ویرایش و متصل نمودن نودهای رندر همچون بافت ها ، Material ها ، نورها و جلوه های ویژه را فراهم می کند ، در این کورس آموزشی نودهای رندر V-Ray را که در Maya Hypershade موجودند را به شما به خوبی آموزش خواهد داد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی 
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار مایا 2011 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با ماتریال ها و یا همان مواد
V-Ray در نرم افزار مایا شامل 2 بخش
آموزش ساخت یک
Shader دو طرفه در V-Ray
آموزش استفاده از ماتریال نور در
V-Ray
آموزش استفاده از امکان بسیار کاربردی
V-Ray Blend Material
آموزش استفاده از
V-Ray Frensal Texture در نرم افزار مایا
آموزش کارکردن با
V-Ray Bump Material در نرم افزار مایا
آموزش کار کردن با امکان بسیار جذاب
V-Ray Subsurface Scattering در نرم افزار مایا
Exploring the V-Ray SSS Single Scatter attributes
آموزش استفاده از
V-Ray Dirt Texture
آموزش کار با
V-Ray Edge Texture در نرم افزار مایا
آموزش رندر بسیار با کیفیت مو در نرم افزار مایا بوسیله
V-Ray
آموزش ایجاد و رندر بی نقص دود در نرم افزار
Maya بوسیله V-Ray



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش اعمال افکت تخریب بر روی مدل های سه بعدی در نرم افزار Maya




عنوان اصلی : Modeling Architectural Destruction in Maya

در این کورس آموزشی چگونگی ساخت Object های سه بعدی ای که به نظر تخریب شده بیایند را به خوبی خواهید آموخت ، این گونه افکت ها به ویژه برای ساخت مدل های بازی ها مناسب می باشند هر چند که می توان از این تکنیک  برای شبیه سازی و انیمشن سازی نیز استفاده نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 57 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ایزوله سازی
Geometry های مرتبط
حذف کردن قسمت های بزرگی از ساختمان ( افکت خراب شدن ساختمان )
آموزش دستکاری داخل ساختمان
آموزش دساتکاری طبقات
آموزش نگه داشتن قسمت های باقی  مانده
آموزش کار بر روی پنجره ها
آموزش خراب کردن قسمت های سنگی و بتونی ساختمان
آموزش شکستن قسمت های چوبی
آموزش متصل کردن سنگ های چوبی با یکدیگر
آموزش ساخت ایجاد افکت
Block Damage در نرم افزار ZBrush
آموزش ساخت جزئیات قسمت شکسته شده چوب ها



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش تولید اشیا سه بعدی و بسیار شبیه به واقعیت درنرم افزار Illu





عنوان اصلی : Understanding Gradient Meshes in Illustrator CS5

در این کورس آموزشی چگونگی ساخت اشیا در نرم افزار Illustrator را به گونه ای که سه بعدی به نظر برسند را خواهید آموخت ، امکانات مورد استفاده در این کورس آموزشی Gradient Mesh های نرم افزار Illustrator  هستند .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 38 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Illustrator CS5 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با
Gradient Mesh ها و کاربردهای آن ها
آموزش ساخت
Mesh بدنه نارنجک
آموزش نهایی سازی
Mesh Object نارنجک
آموزش اعمال رنگ مورد نظر به بدنه نارنجک
آموزش پیشرفته اعمال رنگ به نارنجک
آموزش تولید ضامن نارنجک
آموزش ویرایش و بهبود دادن ضامن نارنجک
آموزش پرداختن به جزئیات ضامن نارنجک
آموزش تولید فیوز نارنجک
آموزش کارکردن بر روی جزئیات بیشتر نارنجک درس اول
آموزش کارکردن بر روی جزئیات بیشتر نارنجک درس دوم
آموزش اعمال سایه ها به نارنجک
آموزش نوشتن برخی از متون بر روی نارنجک



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...




آموزش ساخت یک مجسمه بسیار واقعی در نرم افزار ZBrush





عنوان اصلی : Sculpting a Realistic Bust in ZBrush

در این مجموعه آموزش پروسه حجاری یک شکل پایه ( همانند سنگی که هنرمندان مجسمه ساز کار خود را با آن آغاز می کنند ) و تبدیل آن به یک مجسمه بسیار زیبا و واقعی خواهیم آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 6 ساعت و 8 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

توجه ! آموختن این مجموعه در یادگیری چگونگی ساخت جزئیات برای کاراکترهای انسانی و یا هر شی و موجود دیگری مناسب است زیرا که روش های اصولی حجاری در ZBrush در آن آموزش داده می شوند .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ZBrush آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش قرار دادن یک حجم در نرم افزار
ZBrush
آموزش به شکل سر در آوردن حجم اضافه شده در درس قبل
آموزش ایجاد مکان قرارگیری چشم ها ، بینی و دهان ( طرح اولیه )
آموزش شکل دهی مجدد به عناصر ایجاد شده در درس قبل
آموزش ایجاد دهان و بینی
آموزش کار بیشتر بر روی بینی
آموزش ایجاد چین و چروک های پوست صورت مجسمه در
ZBrush
آموزش پرداخت بیشتر جزئیات بینی بخش اول
آموزش پرداخت بیشتر جزئیات دهان
آموزش پرداخت بیشتر جزئیات بینی بخش دوم
آموزش ساخت طرح ساده چشم مجسمه
آموزش ساخت پلک های مجسمه
آموزش ساخت ابروهای مجسمه
آموزش ساخت شکل اولیه گوش
آموزش ایجاد جزئیات گوش بخش اول
آموزش ایجاد جزئیات گوش بخش دوم
آموزش ایجاد جزئیات گوش بخش سوم
آموزش ساخت افتادگی پوست پایین چشم
آموزش ساخت جزئیات فک کاراکتر
آموزش ساخت جزئیات دهان و اطراف آن بخش اول
آموزش پوشاندن کت به مجسمه در 3 بخش
آموزش ساخت برخی از جزئیات گردن
آموزش طراحی چین و چروک های صورت
آموزش نهایی سازی جزئیات چشم و پلک
آموزش طراحی چین و چروک های پیشانی مجسمه
آموزش ساخت چین و چروک های گردن
آموزش نهایی سازی جزئیات دهان و اطراف آن
آموزش ایجاد جزئیات لب ها در
ZBrush
آموزش ایجاد ابرو ( حجاری آن )
آموزش ایجاد موهای مجسمه ( به شیوه حجاری )
آموزش نهایی سازی جزئیات لباس
آموزش افزودن
Asymmetry به جزئیات صورت

توجه ! آموختن این مجموعه در یادگیری چگونگی ساخت جزئیات برای کاراکترهای انسانی و یا هر شی و موجود دیگری مناسب است زیرا که روش های اصولی حجاری در ZBrush در آن آموزش داده می شوند .



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...







آموزش جامع امکان Rotopaint به منظور ترسیم و ویرایش اشکال مختلف د


عنوان اصلی : Introduction to the Rotopaint node in Nuke 6.0

همان طور که می دانید Rotopaint Node یکی از جدیدترین امکانات نرم افزار نیوک می باشد که بوسیله آن به سادگی می توان اشیا Rotoscope را ایجاد نمود ، نقاشی کرد ف کپی برداری کرد و همچنین از ابزارهای براش استفاده نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 20 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار نیوک آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با
Rotopaint Node
آموزش ویرایش شکل پایه
آموزش متحرک سازی بین اشکال مختلف
آموزش استفاده از لایه ها در نیوک
آموزش استفاده از امکان
Ripple Edit به منظور تغییر دادن چندین فریم کلیدی
آموزش روش های رسم اشکال پیچیده تر
Working with B-Spline shapes and tension
آموزش ویرایش اشکال بوسیله ابزارها و کلید های میان بر
آموزش انتخاب بخش هایی از شکل با استفاده از ابزارها و
Hotkey ها
Using the Brush Tools and Stroke Settings to paint
Using the Clone and Reveal tool to draw from images
Using the Blur, Sharpen, Smear, Dodge and Burn tools



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...






آموزش ساخت اسکلت بندی و یا همان Rigging شخصیت های سه بعدی در May



عنوان اصلی : Character Rigging for Production in Maya 2011

در این مجموعه ابزارها و تکنیک های تنظیم Rig کاراکتر ها در نرم افزار مایا آموخته می شود ، Rigging مناسب کاراکترها سبب صرفه جویی عظیم در وقت و بودجه پروژه های انمیشن سازی می شود که می توانید تکنیک های پیشرفته این کار در این مجموعه به سادگی بیاموزید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 9 ساعت و 37 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش مهیا سازی صحنه نرم افزار مایا
آموزش ساخت یک ابزار تغییر دهنده نام
آموزش ساخت متصل کننده پای چپ
آموزش تکنیکی به منظور مرتب سازی مجدد
Join ها و نهایی سازی Join های پای کاراکتر
آموزش تنظیم
Join های پا
آموزش ساخت ابزار تولید
Box Curve
آموزش نوشتن اسکریپت برای
Joint Curve ها
آموزش ساخت کنترل کننده های پا
آموزش ساخت
Rig مهره های انگشتان پای کاراکتر
Rigging a Foot Bank
آموزش نهایی سازی
Foot Bank Rig
آموزش افزودن
Knee Control
Establishing Knee Association Curves
آموزش نوشتن اسکریپتی برای ساخت
Joint ها برای هر محلی که انتخخاب شده است
آموزش ساخت
nSpine Joints
آموزش افزودن یک
Spline IK
آموزش ساخت
Control Curve بالاتنه
آموزش شروع افزودن
twisting
آموزش ساخت
Twisting اولیه
آموزش کامل کردن
nSpine Locator
آموزش نهایی سازی
nSpine
آموزش ساخت
Chain های بازو و کتف
آموزش ساخت
Joint های انگشت
آموزش
Rigging کنترل های کتف
Establishing IK Arm Controls
آموزش افزودن کنترل کننده آرنج
Establishing Elbow Association Curves
آموزش مدیریت سیستم والد / فرزندی آرنج به صورت خودکار
Setting up IK/FK Switch Controls
Building FK Controls of the Arms
Finishing the FK Arm Controls
آموزش مرتب سازی پویای کنترل کننده های
FK بازو
Creating a Tool that Parents Shape Nodes
آموزش شروع ایجاد کنترل کننده های انگشتان
آموزش نهایی سازی کنترل کننده های انگشتان
Building Arm/Forearm Twist Joints
Establishing Arm/Forearm Twist Controls
Wrapping up our Forearm Twist Rig
آموزش
Rigging بازوی چپ بوسیله امکان Clavicle
Setting up an AutoClavicle on the Right Arm
آموزش ساخت
Bone های گردن و سر
Establishing a Head Control
Dynamically Parenting the Head Control
آموزش ساخت
Joint های صورت
Renaming and the Facial Joints
آموزش ساخت کنترل کنندگان صورت
Blinking the Eyes
آموزش ساخت کنترل کننده چشم
Dynamically Parenting the Eye Controls
آموزش شروع به ساخت
Rig چشمان
Finishing the Left Eye
Finishing the Right Eye
Adding a Character Set
Binding the Character / The Magic of Dual Quaternion Skinning
Binding the Eyebrows / Blocking in Weights with Dual Quaternion Skinning
آموزش اصلاح
Deformer سر
آموزش نهایی سازی اعمال وزن بر روی پای چپ
Wrapping up the Weights on the Left Hand
Adding and Editing Influence Objects
آموزش نهایی سازی وزن دست چپ
آموزش اعمال وزن بر روی گردن
آموزش
Double-Checking Deformation
Mirroring Skin Weights / Finishing the Character Rig




برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش نقاشی شخصیت های پایه برای مدل سازی سه بعدی توسط نرم افزار






عنوان اصلی : Creative Character Exploration-Aliens Photoshop CS5

در این کورس آموزشی چگونگی تولید شخصیت های مختلف را بر اساس ایده ها و شکل های اولیه توسط  نرم افزار فتوشاپ را به خوبی خواهید آموخت ، این مجموعه آموزش به ویژه می تواند برای عزیزان گرافیست و مدل ساز سه بعدی بسیار مفید باشد .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 48 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار فتوشاپ آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش نقاشی اولیه کاراکتر 1
آموزش نهایی سازی کاراکتر 2
آموزش نقاشی اولیه کاراکتر 2
آموزش نهایی سازی کاراکتر 2
آموزش نقاشی اولیه کاراکتر 3
آموزش نهایی سازی کاراکتر 3
آموزش نقاشی اولیه کاراکتر 4
آموزش نهایی سازی کاراکتر 4
آموزش نقاشی اولیه کاراکتر 5
آموزش نهایی سازی کاراکتر 5
آموزش رنگ آمیزی بسیار زیبای کاراکتر های نقاشی شده



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش ساخت شخصیت های کارتونی در نرم افزار Cinema 4D



عنوان اصلی : Creating Cartoon Characters in CINEMA 4D

شخصیت های کارتونی امروزه در تمام رسانه ها دیده می شوند از برنامه های تلوزیونی گرفته تا فیلم ها و . . . ، بنابراین یادگیری مدل سازی این شخصیت در نرم افزار Cinema 4D کاری عاقلانه و احتمالا سود آور است .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD و به مدت زمان 3 ساعت و 16 دقیقه در اختیار  علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Cinema 4D آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش ساخت شکل پایه بدن شخصیت کارتونی
آموزش شکل دهی به سر و لپ
آموزش شکل دهی به ابرو و محل قرارگیری چشم
آموزش شکل دهی به دهان
آموزش نهایی سازی شکل دهان کاراکتر
آموزش ساخت گوش برای شخصیت کارتونی
آموزش افزودن چشم برای شخصیت کارتونی
آموزش ساخت بازو و پای شخصیت کارتونی
آموزش ساخت شکل پایه سر کاراکتر
آموزش نهایی سازی مدل سازی دست
آموزش مدل سازی پا
آموزش ایجاد موهای بدن شخصیت کارتونی ( سمور آبی )
آموزش مدل سازی بینی شخصیت کارتونی
آموزش مدل سازی دندان های شخصیت کارتونی
آموزش تغییر دادن شکل
آموزش مدل سازی دم شخصیت کارتونی
آموزش رندر
آموزش اعمال
Material



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش ساخت اسکلت بندی لازم برای ساخت انیمیشن در نرم افزار 3Ds Ma




عنوان اصلی : Intro Character Rig 3D Max

برای کنترل مدل های سه بعدی در نرم افزار های مربوطه امکانی به نام Rigging   وجود دارد ، Rigging را می توان به بیان ساده ساخت اسکلت و استخوان بندی برای کاراکتر تعریف نمود .
از طریق این اسکلت می توان بر تک تک حرکات و رفتارهای یک شخصیت سه بعدی کنترل کامل داشت .
در این کورس آموزشی
Rigging در تری دی مکس را به طور کامل فرا می گیرید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 2 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار تری دی مکس آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آماده سازی صحنه نرم افزار
Maya
آموزش شروع نمودن به ساخت کنترل کنندگان
Rig
آموزش کار کردن با قسمت های مختلف
Bone ها
آموزش ساخت یک کنترل کننده ثانویه برای پای کاراکتر
آموزش ساخت کنترل کننده مچ پا
آموزش انجام تنظیمات کنترل کننده پا
آموزش قفل نمودن کنترل کننده ها
آموزش کنترل کننده حرکات زانو
آموزش ساخت استخوان ها ( کنترل کننده های ستون فقرات )
آموزش ساخت کنترل کننده های بالاتنه
آموزش کنترل نمودن ستون فقرات بوسیله کنترل کننده های بالاتنه
آموزش ساخت اسکلت کنترل کننده گردن و سر
آموزش ساخت کنترل کننده های پلک
آموزش ساخت کنترل کننده های چشم کاراکتر در مایا
آموزش نهایی سازی
Rigging چشم
آموزش ایجاد کنترل کننده های ابرو
آموزش ایجاد زنجیره کنترل کننده های شانه و بازو
آموزش ایجاد کنترل کننده های انگشتان دست
آموزش کار کردن بر روی جزئیات کنترل کننده شانه
آموزش تنظیم کنترل کننده های آرنج
آموزش نهایی سازی
Rigging انگشتان دست
آموزش ساخت یک کنترل کننده عمومی
آموزش تست کنترل کننده های اسکلت ساخته شده برای کاراکتر
آموزش انجام اصلاحات بر روی
Rigging پاهای کاراکتر
آموزش انجام اصلاحات بر روی
Rigging انگشتان کاراکتر
آموزش وزن دهی به انگشتان
آموزش کار بر روی انگشت کوچک دست
آموزش نهایی سازی وزن دهی به انگشتان
و . . .



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش ساخت اسکلت بندی لازم برای ساخت انیمیشن در نرم افزار 3Ds Ma



عنوان اصلی : Intro Character Rig 3D Max

برای کنترل مدل های سه بعدی در نرم افزار های مربوطه امکانی به نام Rigging   وجود دارد ، Rigging را می توان به بیان ساده ساخت اسکلت و استخوان بندی برای کاراکتر تعریف نمود .
از طریق این اسکلت می توان بر تک تک حرکات و رفتارهای یک شخصیت سه بعدی کنترل کامل داشت .
در این کورس آموزشی
Rigging در تری دی مکس را به طور کامل فرا می گیرید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 2 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار تری دی مکس آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آماده سازی صحنه نرم افزار
Maya
آموزش شروع نمودن به ساخت کنترل کنندگان
Rig
آموزش کار کردن با قسمت های مختلف
Bone ها
آموزش ساخت یک کنترل کننده ثانویه برای پای کاراکتر
آموزش ساخت کنترل کننده مچ پا
آموزش انجام تنظیمات کنترل کننده پا
آموزش قفل نمودن کنترل کننده ها
آموزش کنترل کننده حرکات زانو
آموزش ساخت استخوان ها ( کنترل کننده های ستون فقرات )
آموزش ساخت کنترل کننده های بالاتنه
آموزش کنترل نمودن ستون فقرات بوسیله کنترل کننده های بالاتنه
آموزش ساخت اسکلت کنترل کننده گردن و سر
آموزش ساخت کنترل کننده های پلک
آموزش ساخت کنترل کننده های چشم کاراکتر در مایا
آموزش نهایی سازی
Rigging چشم
آموزش ایجاد کنترل کننده های ابرو
آموزش ایجاد زنجیره کنترل کننده های شانه و بازو
آموزش ایجاد کنترل کننده های انگشتان دست
آموزش کار کردن بر روی جزئیات کنترل کننده شانه
آموزش تنظیم کنترل کننده های آرنج
آموزش نهایی سازی
Rigging انگشتان دست
آموزش ساخت یک کنترل کننده عمومی
آموزش تست کنترل کننده های اسکلت ساخته شده برای کاراکتر
آموزش انجام اصلاحات بر روی
Rigging پاهای کاراکتر
آموزش انجام اصلاحات بر روی
Rigging انگشتان کاراکتر
آموزش وزن دهی به انگشتان
آموزش کار بر روی انگشت کوچک دست
آموزش نهایی سازی وزن دهی به انگشتان
و . . .



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش مدیریت Render و توزیع آن بین چندین کامپیوتر بوسیله Autodes




عنوان اصلی : Getting Started with Backburner

Backburner یک ابزار مدیریت رندر بسیار قوی به منظور مدیریت رندر بر روی یک سیستم و یا بر روی مجموعه ای از سیستم ها و سرورها می باشد بوسیله Backburner می توان وظایف رندر را به خوبی مدیریت کرده و آن ها را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد .
در این کورس آموزش در ابتدا با واژگان مورد استفاده در پروسه کار با
Backburner آشنا خواهیم شد ، پس از آن Backburner را برای کار با مجموعه ای از سیستم ها آماده می کنیم و در نهایت کار با سیستم داخلی Backburner موجود در نرم افزار های مکس ، مایا و Toxik را خواهیم آموخت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 54 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش مفاهیم پایه
Backburner
آموزش تنظیم
Backburner Manager ، Server  و مانیتورینگ پروسه های رندر
آموزش کار با
Maya Backburner Job Submission
آموزش کار با
Toxik Backburner Job Submission
آموزش کار با 3
Ds Max Backburner Job Submission
آموزش استفاده از امکان مانیتورینگ صف رندر
Backburner
آموزش استفاده از اولویت به منظور تغییر دادن روند اجرای پروسه های موجود در صف رندر
آموزش زمانبندی سرور و تفویض وظایف به آن
آموزش ساخت و استفاده از گروه سرورها
آموزش امکان وابستگی و یا
Dependencies



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...


آموزش مبانی رنگ ها


عنوان اصلی : Fundamentals of Color Theory

در این کورس آموزشی با مبانی رنگ شناسی و تئوری رنگ ها آشنا می شوید ، چرا که تمامی هنرمندان می بایست دیدی واضح و روشن از تاثیر رنگ ها و موارد کاربرد آن ها داشته باشند .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی ارائه می گردد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش هنری آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آشنایی با اجزای اصلی چرخ رنگ
آموزش ساخت
Shade , Tint و Tone برای رنگ ها
آموزش در رابطه با حرارت رنگ ها
آموزش شناخت هارمونی بین رنگ ها
آموزش روانشناسی رنگ ها
آموزش استفاده از
Color Picker در فتوشاپ
آموزش استفاده از
Kuler Extension  در فتوشاپ
آموزش ساده سازی پروسه انتخاب رنگ ها
آموزش اعمال یک شمای رنگی در پروژه ها



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...














آموزش ساخت اتومبیل های زیبا بوسیله Maya


عنوان اصلی : Creating Concept Vehicles in Maya
آموزش کامل پروسه طراحی و ساخت اتومبیل های زیبا و فانتزی و یا حتی خودروهای مربوط به آینده در نرم افزار مایا ، در آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Digital Tutors به مدت زمان 6 ساعت و 50 دقیقه ارائه شده بر روی 4 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند
.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مروری بر این کورس آموزشی نرم افزار مایا
آموزش استفاده از
Geometry های سه بعدی برای ساخت بهتر شکل اتومبیل مورد نظر
آموزش ساخت شکل ابتدایی بدنه اتومبیل در نرم افزار مایا
آموزش اصلاح شکل خشن اتومبیل
آموزش نهایی سازی شکل اولیه بدنه اتومبیل در نرم افزار
Maya
آموزش اصلاح شکل حاشیه های اتومبیل ساخته شده در نرم افزار مایا
آموزش ساخت شکل اولیه جلوی اومبیل در نرم افزار
Maya
آموزش اصلاح بخش های حاشیه ای ساخته شده در درس های پیشین
آموزش شکل دادن هر چه بیشتر به قسمت های مختلف اتومبیل در نرم افزار
Maya ( جداسازی بخش های مختلف اتومبیل از یکدیگر )
آموزش ساخت بخش هایی از سپر جلوی اتومبیل
آموزش ساخت مکان قرارگیری چراغ های اتومبیل
آموزش ساخت باله پشتی و جلویی اتومبیل
آموزش نهایی سازی باله های اتومبیل
آموزش ساخت جزئیات سایه بان اتومبیل ( پرده پنجره پشتی اتومبیل ها )
آموزش نهایی سازی ساخت سایه بان اتومبیل ( پرده پنجره پشتی اتومبیل ها )
آموزش شکل دهی به موتور اتومبیل در نرم افزار
Maya
آموزش ساخت جزئیات اتومبیل در نرم افزار مایا
آموزش پرداختن به جزئیات خارجی موتور اتومبیل
آموزش نهایی سازی جزئیات اتومبیل در نرم افزار
Maya
آموزش پرداختن به برخی از جزئیات حاشیه های اتومیبل در نرم افزار
Maya
آموزش ساخت باله های کوچک جلوی اتومبیل
آموزش مدل سازی چراغ جلوی اتومبیل بخش اول – ایجاد شکل اولیه
آموزش مدل سازی چراغ جلوی اتومبیل بخش دوم – پرداختن به جزئیات
آموزش مدل سازی چراغ جلوی اتومبیل بخش دوم – نهایی سازی جزئیات
آموزش ساخت چراغ عقب اتومبیل بخش اول – مدل سازی شکل اولیه
آموزش ساخت چراغ عقب اتومبیل بخش اول – ایجاد برخی از جزئیات
آموزش ساخت جزئیات چرخ های اتومبیل
آموزش افزودن برخی از جزئیات به جلوی اتومبیل برای زیبا سازی آن
آموزش ساخت صندلی اتومبیل بوسیله ابزارهای بینظیر مدل سازی نرم افزار
Maya
آموزش نهایی سازی عقب اتومبیل
آموزش ساخت آخرین بخش های باقی مانده از اتومبیل و پایان دادن به مدل سازی آن
آموزش رنگ آمیزی و اعمال
Material به اتومبیل
Setting up an HDRI Dome
آموزش اعمال ماتریال کروم به بدنه اتومبیل به منظور زیبا سازی بدنه آن
آموزش اعمال کردن ماتریال های بیشتر به اتومبیل
آموزش
Layout کردن UV های اتومبیل
آموزش ساخت برخی از
Texture های مورد نیاز در فتوشاپ
آموزش ساخت بافت چراغ های اتومبیل در مایا
آموزش ساخت
Map مورد نیاز برای تایر اتومبیل در نرم افزار Maya
آموزش رندر کردن بینظیر اتومبیل در نرم افزار
Maya



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش ترکیب و یا Compositing رندر های سه بعدی در After Effects




عنوان اصلی : Compositing 3D Renders in AfterEffects

در این کورس آموزشی چگونگی ترکیب چندین MultiPass را به خوبی خواهید آموخت . همچنین روش سر هم کردن لایه ها به منظور ایجاد مدل رندر شده و تکنیک های پیشرفته Matte را نیز می آموزید و . . .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 13 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخر از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش استفاده از
Blend Modes به منظور لایه بندی 3D Render Passes
آموزش استفاده از افکت روشنایی به منظور اصلاح بازتاب ها
آموزش تغییر دادن رنگ مدل بوسیله افکت
Hue Saturation
آموزش افزودن
Shadow Pass
آموزش استفاده از
Luma Track Matte به منظور قاب بندی Object
آموزش افزودن سایه های بیشتر
آموزش استفاده از ابزارهای اصلاح رنگ
آموزش ساخت یک
Lightwrap Effect
آموزش افزودن
Matte Choke
آموزش اصلاح رنگ تایرها بوسیله ماسک ها
آموزش استفاده از افکت
Keying به منظور اصلاح رنگ
آموزش رنگ سایه ها
آموزش افزودن آخرین سطح جزئیات



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش ساخت لوگوهای سه بعدی در نرم افزار Cinema 4D




عنوان اصلی : Creating 3D Logos in CINEMA 4D

در این مجموعه آموزش پروسه کامل ساخت یک لوگوی سه بعدی را در نرم افزار Cinema 4D خواهید آموخت ، این مجموعه آموزش تولید موسسه آموزشی Digital Tutors است که در قالب 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 16 دقیقه ارائه می گردد

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ساخت لوگو آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات
آموزش وارد کردن
Illustrator Curve
آموزش ویرایش
Stump Curve
آموزش ساخت
Stump Geometry
آموزش ساخت
Text Geometry
آموزش خروجی گرفتن از
Text Geometry سه بعدی
آموزش آماده سازی
Character Geometry
آموزش سرهم کردن
Geometry در ZBrush
آموزش شکل دادن به لوگوی مورد نظر در
ZBrush
آموزش نهایی سازی شکل دادن به لوگو
آموزش سر هم کردن
Geometry  در Cinema 4D
آموزش ساخت بخش های جزئی لوگو
آموزش اعمال
Material بخش اول
آموزش اعمال
Material بخش دوم
آموزش تنظیم
Toon Render
آموزش افزودن یک زمینه و ساخت رندر نهایی



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش تبدیل عکس ها به صحنه های نرم افزار Maya 2011 – مناسب برای



عنوان اصلی : Camera Projection in Maya 2011

در این مجموعه آموزش خواهید آموخت که چگونه یک عکس دو بعدی را به یک صحنه سه بعدی قابل استفاده در نرم افزار مایا تبدیل نمایید . این کورس آموزشی برای گرافیست ها ، انیمیشن سازان و تولید کنندگان بازی های سه بعدی بسیار مفید خواهد بود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 36 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مایا 2011 آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با تکنیک خلاقانه
Camera Projection
آموزش عکسبرداری از محیط مورد نظر به گونه ای که برای
Camera Projection مناسب باشد
آموزش تنظیم گزینه های اولیه نرم افزار مایا به منظور شروع پروسه
Camera Projection
آموزش تنظیم حرکات دوربین با محیط
آموزش تنظیم دوربین بر روی اولین نقطه از ساختمان
آموزش ساخت اسکلت حرکتی دوربین (
Camera Rig ) به منظور چرخش در اطراف ساختمان مورد نظر
آموزش چرخاندن دوربین به منظور هماهنگ نمودن آن با ساختمان
آموزش ساخت
Projection Shader
آموزش استفاده از نکات و ترفندهای
Perspective  به منظور ساخت باقی مانده ساختمان
آموزش تغییر دادن به منظور کنترل نمودن اندازه ها
آموزش متحرک سازی حرکات دوربین
آموزش ساخت تصاویر زمینه ساختمان مورد نظر
آشنایی با کاربردهای کپی برداری از
Projection
آموزش ساخت آسمان و استفاده از آن به عنوان زمینه کار
آموزش رندر اولیه انیمیشن ساخته شده
آموزش ایجاد بازتاب های مورد نیاز
آموزش وارد کردن
Geometry و عکس های جدید به منظور زیبا سازی بازتاب ها
آموزش رندر و ترکیب (
Compositing ) نهایی



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...

آموزش ساخت انیمیشن های واقعی و باور پذیر در نرم افزار Softimage




عنوان اصلی : Using Lagoa in Softimage 2011 SAP

همان طور که می دانید Lagoa سیستم فیزیک نرم افزار Softimage می باشد ، بوسیله امکانات خارق العاده Lagoa در این نرم افزار می توان به سادگی به ساخت انیمیشن های منطق بر قوانین فیزیکی و بسیار با کیفیت و باور پذیر مبادرت نمود .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی
Digital Tutors است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 1 ساعت و 39 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش نرم افزار Softimage آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات
آموزش استفاده از
Lagoa به منظور ایجاد شبیه سازی های فیزیکی
درک مفاهیم چهار بخش تشکیل دهنده سیستم
Lagoa
آموزش افزایش دقت از طریق امکانات
Lagoa
آموزش تغییر دادن نیروهای تاثیرگذار بر سیستم ذرات
آموزش استفاده از
Material های پیش تعریف شده در Lagoa
آموزش تولید انیمیشن شکستن مواد تحت فشار
آموزش ایجاد چسپانندگی بر روی مواد ( یا همان
Material ها )
آموزش تولید حس سنگینی اجسام بوسیله سیستم فیزیک
Lagoa
آموزش اعمال حالت الاستیکی به مواد توسط امکانات
Lagoa
Caching our Lagoa simulation for real-time playback
آموزش استفاده ترکیبی از امکانات
ICE و Lagoa
آموزش برخی از ترفندها به منظور رندر سریعتر
آموزش شبیه سازی هر چه بیشتر مایعات تولید شده بوسیله سیستم ذرات به مایعات جهان واقعی
Using Cached Sim Post Effects to add bubbles in liquid
hanging our material into a breakable object



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده...